Browsing by Keywords рекламный дискурс


Showing results 1 to 20 of 27
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Cемантико-прагматичний потенціал кількісних номінацій у рекламному дискурсі Горбач, Я.В. Conference Papers -174770716 -283577642
2018 Linguo-Pragmatic Potential of Brand Names Vashyst, Kateryna Mykolaivna Conference Papers 292286 223382
2018 Suggestive material as an aspect of stylistic implication of English advertising discourse (based on American TV commercials) Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Trofymenko, A. Article -1952767395 -316538522
2012 Аксіологічний аспект у рекламному дискурсі Ткаченко, М.О. Conference Papers 3306777 6614316
2017 Вербальна versus невербальна складова у рекламному дискурсі Popova, Olena Volodymyrivna; Довженко, А.О. Article 1808422917 645340795
2009 Вербалізація категорії оцінки в рекламному дискурсі: перекладацький аспект Tkachenko, Svitlana Oleksandrivna Article 190482793 635417316
2013 Видеовербальный текст немецкоязычного рекламного дискурса Бикова, Ольга Дмитрівна; Быкова, Ольга Дмитриевна; Bykova, Olha Dmytrivna; Yermolenko, Svitlana Vasylivna Article 17200159 35619193
2016 Гендерні стереотипи рекламного дискурсу Коротун, А. Conference Papers 8925382 3605353
2018 Дихотомія Perfekt-Präteritum у німецькому рекламному та кіно-дискурсах Popova, Olena Volodymyrivna; Виноградова, М.О.; Кужель, О.В. Article 589427630 1538188245
2018 Засоби реалізації сугестивного потенціалу в рекламному дискурсі: перекладацький аспект Завгородня, О.М. Masters thesis 6 0
2015 Креолізовані тексти: структурно-семантичні та прагматичні аспекти Черниш, Г.С.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 16911953 23066921
2018 Лінгвістичний та перекладацький аспекти слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Masters thesis 4 0
2012 Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу Стрельченко, Д.В. Article 97341219 225671661
2019 Мультимедійний текст: структурний, функціональний та перекладацький аспекти Філіппова, Є.С. Masters thesis 5 1
2014 Нумеративы как элемент коммуникативных стратегий в рекламном дискурсе Zinchenko, Anna Volodymyrivna Article 2925337 1510167
2019 Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсі Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 55276495 59739352
2019 Особливості лінгвалізації гендерних стереотипів фемінності в англомовному рекламному дискурсі Yehorova, Olesia Ivanivna; Коротун, А.Г. Article -905945675 1899717156
2020 Перекладацькі девіації блендингових вербальних одиниць англомовних рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 17076502 7609596
2020 Прагматичний потенціал алюзивних референцій в рекламних текстах: перекладацькі аспекти Куц, І.О. Masters thesis 370049657 1134208484
2018 Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі Помазановська, С.О. Conference Papers 61591 95649