Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67251
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі
Authors Помазановська, С.О.
ORCID
Keywords реклама
advertising
рекламний дискурс
рекламный дискурс
advertising discourse
рекламний текст
рекламный текст
advertising text
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67251
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Помазановська, С.О. Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі [Текст] / С.О. Помазановська; наук. кер. І.К. Кобякова // Перекладацькі інновації: матеріали VІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2018 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 156-158.
Abstract Реклама – явище новітнє і мало досліджене, а тому залишалося в тіні наукових поглядів та інтересів. Традиційно реклама розглядалася в рамках економічних наук і маркетингу. Згодом реклама також стала об'єктом досліджень таких гуманітарних наук, як лінгвістика, психологія, соціологія, журналістика та прагматика.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1620
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
10972
United Kingdom United Kingdom
5608
United States United States
32415
Unknown Country Unknown Country
10971

Downloads

China China
2
France France
1618
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
32414
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
61592
Unknown Country Unknown Country
20

Files

File Size Format Downloads
Pomazanovska_Semantychne_napovnennia.pdf 1,27 MB Adobe PDF 95649

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.