Search





Clear search fields
Showing results 1 to 13 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Особливості трансляції цінностей в рекламі на українських телеканалах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 85909230 259132148
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 140811006 72544904
2015 Реклама в сучасних «глянсових» журналах як засіб соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -878527909 -1295872514
2017 Ребрендинг як засіб конструювання рекламних комунікацій підприємства Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 86506448 173472625
2016 Особливості PR-комунікацій в умовах трансформації сучасного суспільства Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 3576086 2305286
2014 Репрезентація культурних стереотипів в українській рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1445300677 1955618711
2017 Упаковка як складова рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 298937561 313646762
2013 PR-комунікації сучасних підприємств Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 869605060 -1499553486
2014 Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 387278609 376196595
2016 Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -663632988 483460604
2021 Особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19 Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 901125 901130
2020 Протобрендинг у давньогрецькому епосі "Семеро проти Фів" Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 8468145 12523781
2023 Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л. Conference Papers 1338 2180