Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93098
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду
Other Titles Brandbook as an embodiment of the modern brand’s strategy
Authors Yanenko, Yaroslav Vasylovych  
Охрименко, Л.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2468-6636
Keywords бренд
брендбук
ідентичність бренду
фірмовий стиль
комунікативна стратегія
brand
brand book
brand identity
corporate style
communicative strategy
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93098
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Яненко Я. В., Охрименко Л. Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду // Сучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 25–26 травня 2023 р. / відп. за вип. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 108-111.
Abstract Роботу присвячено визначенню ролі брендбуку як ключового інструменту керування брендом та налагодження комунікативної стратегії у сучасних умовах. Розглядається структура та функції брендбуку, а також його значення для формування ідентичності та впізнаваності бренду. Зокрема, акцентується увага на особливостях створення брендбуку для українських брендів, які наразі стикаються з новими викликами через вплив довготривалої війни, що змушують застосовувати нові стратегії просування, адаптовані до умов сьогодення.
The work is devoted to determining the role of a brand book as a key tool for managing a brand and establishing a communicative strategy in modern conditions. The structure and functions of a brand book, as well as its importance for forming identity and recognition of a brand are considered. In particular, the emphasis is focused on the features of creating a brand book for Ukrainian brands, which are currently facing new challenges due to the impact of a long-term war, which force them to apply new promotion strategies adapted to the conditions of today.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Italy Italy
1
Ukraine Ukraine
227
United Kingdom United Kingdom
18
United States United States
103

Downloads

France France
227
Ukraine Ukraine
228
United Kingdom United Kingdom
16
United States United States
107

Files

File Size Format Downloads
Yanenko_brand.pdf 1 MB Adobe PDF 578

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.