Просмотр по ключевому слову promotion


Показаны результаты 1 - 20 из 56
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2019 Company’s image and greenwashing in the framework of green investment concept Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Chygryn, Olena Yuriivna Article -559117616 -2069553
2021 Formation of Public Opinion on Organ Donation in Ukraine Khomenko, Liliia Mykolaivna; Kwilinski, A.; Karpishchenko, N. Article -166218200 995586084
2019 Green branding as a driver to boost the development of green investment market Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Chygryn, Olena Yuriivna; Liulov, Oleksii Valentynovych Article 1579128818 846023695
2020 Green production and green competitiveness: linking between categories Chygryn, Olena Yuriivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Kostornova, S. Conference Papers -2105998061 1954453437
2019 Inbound marketing: practical aspects of promoting goods and services in ecommerce Baranchenko, Ye.; Aksom, H.; Zhylinska, O.; Firsova, S.; Datskova, D. Article 6159161 8977006
2021 Leadership Hiring: Does the Promotional Practice and Selection in Public Service Result in Placing Highly Skilled Experts in Our Communities? Brown, D. Article -888597544 -986412675
2021 Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis Rosokhata, Anna Serhiivna; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Article 73159546 -1900546309
2018 Pillars of internal marketing and their impact on staff performance AL-Ghaswyneh, O.F.M. Article 1577521522 574945321
2013 PR-комунікації сучасних підприємств Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1018242893 345819942
2023 Promotion of Blood Service Facilities of Ukraine in Social Networks Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 29 23
2014 Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association Sowier-Kasprzyk, I. Article -188246050 -1304154578
2021 Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of Clubhouse) Павленко, М.С.; Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 977997085 308023350
2012 SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Савченко, О.С. Article 1038819698 -454314692
2021 Social media marketing: сучасні тренди Пронькіна, А.М. Bachelous Paper -655803195 568597662
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article 183479244 309060987
2017 The promotion of phisical activity in shockvertising campaigns Widawska-Stanisz, A.; Sowier-Kasprzyk, I. Article -659087699 -1515688609
2021 Аналіз інструментів маркетингу впливу: світовий досвід Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 1443292834 -793433734
2021 Визначення напрямків удосконалення комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі Шумер, Н.І. Bachelous Paper 1562091872 -1182532350
2018 Комунікативна ефективність групи у Facebook як інструменту просування випускової кафедри на ринку науково-освітніх послуг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1433956259 -1424096226
2020 Контент-маркетинг: моушн, фото та графічний дизайн Шафорост, Ю.В. Masters thesis 400643186 796072955