Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Year
Author
Title
Keywords
Recent Submissions
FAQ
Top 10 Submissions
Top 10 SumSU Authors
Statistics
Help
Sign on
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
SumDU Repository
Browsing by Keywords якість обслуговування
Showing results 1 to 20 of 33
Issue Year
Title
Author(s)
Type
Views
Downloads
2023
Analysing Customer Loyalty, Customer Satisfaction and Service Quality at DLF Mall of India
Sao, A.
;
Kumar, A.
;
Bapat, G.
;
Khan, M.S.
;
Singh, S.
Article
17004706
7453189
2014
Conceptual bases of reporting on sustainability
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
235348394
505954147
2014
Conceptual bases of reporting on sustainability
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Preprint
405189365
-1861163051
2015
Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
Gritsenko, O.I.
Article
-150442816
1853741368
2015
Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
255828077
216968824
2019
Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan
Muneeb, F.M.
;
Chughtai, M.S.
;
Anjum, U.
;
Ma, J.
Article
-2046462850
-1669174434
2017
Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks)
Vashchenko, M.
;
Cherniavskyi, I.
Article
-773973707
-1547908222
2006
Indexes of the services' quality in banks of Gana according to the universal banking activity
Hinson, R.
;
Mohammed, A.
;
Mensah, R.
Article
-454654660
-1997315478
2008
Internet banking: an initial look at Ghanaian bank consumer perceptions
Woldie, A.
;
Hinson, R.
;
Iddrisu, H.
;
Boateng, R.
Article
-2140857802
-392613181
2022
Measuring the Effect of Healthcare Service Quality Dimensions on Patient’s Satisfaction in The Algerian Private Sector
Mrabet, S.
;
Benachenhou, S.M.
;
Khalil, A.
Article
-2037447500
1084558243
2023
The Mediating Role of Firm Prestige in the Relationship between Perceived Quality and Behaviour Intention in Customer Cafeteria Experiences
Samsa, C.
Article
149176904
151490865
2016
Prospects for compilation integrated reporting credit unions
Gritsenko, O.I.
Article
504119117
-1289705401
2020
The Role of CRM Fog Computing on Innovation and Customer Service Quality: an Empirical Study
Aljawarneh, N.M.
;
Sokiyna, M.
;
Obeidat, A.M.
;
Alomari, K.A.K.
;
Alradaideh, A.T.
;
Alomari, Z.S.
Article
-1897275272
726687700
2015
Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Gritsenko, Olena Ivanovna
Article
2801164
3996851
2015
Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Skorba, Oleh Anatoliiovych
Article
35446159
61669957
2008
Впровадження інтернет‐банкінгу в Гані: перший погляд на споживче сприйняття
Волді, А.
;
Хінсон, Р.
;
Іддрісу, Х.
;
Боатенг, Р.
Article
21514767
18770593
2016
Вступ до інформаційного аналізу і синтезу інфокомунікаційних систем
Moskalenko, Viacheslav Vasylovych
;
Dovbysh, Anatolii Stepanovych
Schoolbook
527268425
-1402098053
2006
Детермінанти якості обслуговування в банках Гани згідно з універсальною банківською справою
Хінсон, Р.
;
Мохаммед, А.
;
Менсах, Р.
Article
23460077
32967612
2016
Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
612490512
2126014778
2011
Емпіричний аналіз задоволеності клієнтів банку Нової Зеландії
Ген, К.
;
Клемес, М.Д.
;
Вей, Ц.
;
Коа, Б.
Article
894418
1184349
Current filters:
×
Sort by:
issue year
title
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Jump to a point in the index: