Browsing by Keywords якість обслуговування


Showing results 1 to 20 of 33
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2023 Analysing Customer Loyalty, Customer Satisfaction and Service Quality at DLF Mall of India Sao, A.; Kumar, A.; Bapat, G.; Khan, M.S.; Singh, S. Article 17004706 7453189
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 235348394 505954147
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 405189365 -1861163051
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Gritsenko, O.I. Article -150442816 1853741368
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 255828077 216968824
2019 Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan Muneeb, F.M.; Chughtai, M.S.; Anjum, U.; Ma, J. Article -2046462850 -1669174434
2017 Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks) Vashchenko, M.; Cherniavskyi, I. Article -773973707 -1547908222
2006 Indexes of the services' quality in banks of Gana according to the universal banking activity Hinson, R.; Mohammed, A.; Mensah, R. Article -454654660 -1997315478
2008 Internet banking: an initial look at Ghanaian bank consumer perceptions Woldie, A.; Hinson, R.; Iddrisu, H.; Boateng, R. Article -2140857802 -392613181
2022 Measuring the Effect of Healthcare Service Quality Dimensions on Patient’s Satisfaction in The Algerian Private Sector Mrabet, S.; Benachenhou, S.M.; Khalil, A. Article -2037447500 1084558243
2023 The Mediating Role of Firm Prestige in the Relationship between Perceived Quality and Behaviour Intention in Customer Cafeteria Experiences Samsa, C. Article 149176904 151490865
2016 Prospects for compilation integrated reporting credit unions Gritsenko, O.I. Article 504119117 -1289705401
2020 The Role of CRM Fog Computing on Innovation and Customer Service Quality: an Empirical Study Aljawarneh, N.M.; Sokiyna, M.; Obeidat, A.M.; Alomari, K.A.K.; Alradaideh, A.T.; Alomari, Z.S. Article -1897275272 726687700
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 2801164 3996851
2015 Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект Hrytsenko, Olena Ivanivna; Skorba, Oleh Anatoliiovych Article 35446159 61669957
2008 Впровадження інтернет‐банкінгу в Гані: перший погляд на споживче сприйняття Волді, А.; Хінсон, Р.; Іддрісу, Х.; Боатенг, Р. Article 21514767 18770593
2016 Вступ до інформаційного аналізу і синтезу інфокомунікаційних систем Moskalenko, Viacheslav Vasylovych; Dovbysh, Anatolii Stepanovych Schoolbook 527268425 -1402098053
2006 Детермінанти якості обслуговування в банках Гани згідно з універсальною банківською справою Хінсон, Р.; Мохаммед, А.; Менсах, Р. Article 23460077 32967612
2016 Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 612490512 2126014778
2011 Емпіричний аналіз задоволеності клієнтів банку Нової Зеландії Ген, К.; Клемес, М.Д.; Вей, Ц.; Коа, Б. Article 894418 1184349