Просмотр по ключевому слову аудиторія


Показаны результаты 1 - 13 из 13
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2018 Comparative Analysis of Audience Perception of Globe FM (98.5) and Bauchi Radio Corporation’s (BRC) Political Programs During the 2015 Presidential Election in Nigeria Sale, M.; Bappayo, A.; Abubakar, A. Article 838762327 1256753114
2018 Comparative Analysis of Audience Perception of Globe FM (98.5) and Bauchi Radio Corporation’s (BRC) Political Programs During the 2015 Presidential Election in Nigeria Sale, M.; Bappayo, A.; Abubakar, A. Article 4627318 8118090
2021 Features of interaction of factors of social and communication activity Mitchuk, О.; Haidur, N. Article 2065173711 -694413483
2023 Досвід медіаантропології у дослідженні медіавпливу Тхоржевська, Т. Article 5128 9418
2022 Конвергентність суспільного мовника України як засіб взаємодії з аудиторією Mostipan, Tetiana Serhiivna Conference Papers 491039 744808
2019 Медіарамки консервативних засобів масової інформації Риженко, Л. Article 2016331 1356553
2019 Пам’ятки архітектури Сумщини: добірка журналістських матеріалів Савченко, А.Р. Masters thesis 6 0
2021 Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності Гиріна, Т.; Хлюст, В. Article -1980664282 -694117264
2018 Соціально-комунікаційна адаптація франчайзингових типів видань до українського медіапростору Прядко, Ю. Article 3002788 3206519
2019 Соціально-психологічні особливості франчайзингових видань для жінок Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna Conference Papers 5154008 4491113
2019 Стилістична маркованість тексту як метод маніпулювання: психологічна обумовленість Почапська, О. Article 1763555803 -1492396993
2022 Інтерпретаційна журналістика: структурний та організаційний чинники Haidur, Nataliia Mykhailivna PhD Thesis -1819271615 1301854014
2023 Інформаційно-комунікаційна діяльність: контентні та аудиторні характеристики Мітчук, О.; Крупський, І. Article 362880 1268228