Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86633
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності
Other Titles Self-branding of a modern media specialist in the structure of digital reality
Authors Гиріна, Т.
Хлюст, В.
ORCID
Keywords аудиторія
журалістська практика
нейронні інформаційні мережі
опитування
самопрезентація
селф-брендинг
audience
journalistic practice
neural information networks
surveys
self-presentation
self-branding
Type Article
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86633
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Гиріна, Т., Хлюст, В. Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності // Образ. 2021. Вип. 3 (37). С. 96-105. DOI: https://doi.org/10.21272/Obraz.2021.3(37)-96-105
Abstract Стаття має на меті визначити потенціал та перспективи імплементації медійниками в цифровому вимірі технологій конструювання персонального професійного бренду як запоруки акумулювання власної аудиторії у соціальних мережах. Аналізується поняття селф-брендингу в журналістиці. Методом соціологічного опитування (анкетування) з’ясовано позитивні очікування від продуцентів медіаконтенту в користувачів та визначено оптимальні вектори налагодження їхньої взаємодії у структурі цифрової реальності.
The article aims to identify the potential and prospects for the implementation of media in the digital dimension of technologies for building a personal professional brand, as a guarantee of accumulation of its own audience in social networks. The concepts of self-branding in journalism are analyzed, the method of sociological survey (questionnaire) clarifies the expectations of producers of media content for users and identifies the optimal vectors for their interaction in the structure of digital reality.
Appears in Collections: Образ

Views

China China
205
Finland Finland
44
Greece Greece
918
Ireland Ireland
348490545
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
804286298
United Kingdom United Kingdom
8748153
United States United States
348490548
Unknown Country Unknown Country
49277940

Downloads

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1
France France
201
Germany Germany
348490539
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
133659818
Ukraine Ukraine
804286299
United Kingdom United Kingdom
110159
United States United States
348490543

Files

File Size Format Downloads
Hyrina_Obraz_3_2021.pdf 272,29 kB Adobe PDF 1635037564

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.