Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92128
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Візуалізація 3D моделі торгівельного центру
Authors Шелкопляс, А.Д.
ORCID
Keywords проєкт
торгівельний центр
моделювання
візуалізація
3D-модель
інформаційні технології проектування
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92128
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шелкопляс А. Д. Візуалізація 3D моделі торгівельного центру : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. І. В. Баранова. Суми : Сумський державний університет, 2023. 52 с.
Abstract Під час виконання кваліфікаційної роботи було проведено докладний аналіз предметної області, що стосується розробки 3D моделі торгівельного центру. Було проведено дослідження актуальності такого проекту і проаналізовано існуючі аналогічні проекти. Сформульована постановка задачі та технічне завдання на виконання проекту, що визначили основні етапи та вимоги до розробки 3D моделі торгівельного центру. Також було проведено планування робіт, включаючи розподіл завдань, визначення часових рамок та ресурсів. Було практично реалізовано модель торгівельного центру, для окремих елементів налаштовано різні матеріали, які відповідають реалістичним елементам будівлі, проведена візуалізація виконаної моделі.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ)

Views

Czechia Czechia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
865
United Kingdom United Kingdom
43
United States United States
1855
Unknown Country Unknown Country
94

Downloads

Czechia Czechia
1
Germany Germany
548
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
866
United States United States
862

Files

File Size Format Downloads
Shelkoplias_bak_rob.pdf 3,35 MB Adobe PDF 2278

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.