Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92020
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг соціальних мереж: стратегії та інструменти
Authors Церковна, Н.В.
ORCID
Keywords Фокстрот
Foxtrot
соціальні мережі
social media
маркетингові стратегії
marketing strategies
інтернет
internet
просування
promotion
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92020
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Церковна Н. В. Маркетинг соціальних мереж: стратегії та інструменти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. Ю. Чигрин. Суми : Сумський державний університет, 2023. 40 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 40 сторінок тексту, 3 розділів, 1 таблиці, 13 рисунків та списку з 42 використаних джерел. Актуальність теми полягає в підвищенному впливі соціальних мереж на сучасне суспільство, а також активний перехід бізнесу в онлайн-формат, через що виникає необхідність дослідження та наукового обґрунтування стратегій розвитку у соціальних мережах для підвищення ефективності діяльності. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка ефективних маркетингових стратегій просування контенту з урахуванням досвіду “Фокстрот” у соціальних мережах Завдання кваліфікаційної роботи: огляд теоретичних основ маркетингу в соціальних мережах, способів просування та аналітики стосовно найпопулярніших платформ; аналіз маркетингової діяльності та стратегії компанії «Фокстрот»; формування пропозицій із вдосконалення стратегії компанії та способів просування через соціальні мережі; написання висновків, що підсумують проведене дослідження. Об’єктом дослідження є стратегії та інструменти маркетингу в соціальних мережах та ефективність їх використання компанією “Фокстрот” Практична значущість роботи полягає в тому, що результати проведеного аналізу маркетингової стратегії та можливостей просування через соціальні мережі можуть бути використані в подальших дослідженнях з маркетингу, брендингу, функціонування соціальних мереж та їх алгоритмів, тощо та будуть у нагоді в науковій та викладацькій діяльності.
The thesis consists of 40 pages of text, 3 chapters, 1 table, 13 figures, and a list of 42 references used. The relevance of the topic lies in the increased influence of social networks on modern society, as well as the active transition of businesses to the online format, which necessitates the research and scientific justification of social media strategies for enhancing operational efficiency. The aim of the research is to study and develop effective marketing strategies for content promotion, taking into account the experience of "Foxtrot" in social networks. The tasks of the qualification work include an overview of the theoretical foundations of marketing in social networks, methods of promotion and analytics regarding the most popular platforms, analysis of the marketing activities and strategies of the "Foxtrot" company, formulation of proposals for improving the company's strategy and promotion methods through social networks and writing conclusions summarizing the conducted research. The objectives of the research are the strategies and tools of marketing in social media and their effectiveness in the utilization by the "Foxtrot" company. The practical significance of the work lies in the analyzed marketing strategy and promotion opportunities through social media can be used in further research on marketing, branding, the functioning of social networks and their algorithms, etc., and will be useful in scientific and teaching activities.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Egypt Egypt
1750
Germany Germany
45849
Poland Poland
1
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
220027
United Kingdom United Kingdom
105
United States United States
45835
Unknown Country Unknown Country
242

Downloads

Czechia Czechia
1
France France
240
Georgia Georgia
1
Germany Germany
220024
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
19034
Netherlands Netherlands
9532
Poland Poland
32433
Romania Romania
1
Russia Russia
19034
Slovakia Slovakia
126244
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
220033
United States United States
126235

Files

File Size Format Downloads
Cerkovna_bak_pob.pdf 894,77 kB Adobe PDF 772814

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.