Search



Clear search fields
Showing results 1 to 8 of 8
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару Рассихіна, Вікторія Євгенівна; Рассихина, Виктория Евгеньевна; Rassykhina, Victoriia Yevhenivna; Мартинова, Ольга Валентинівна; Мартынова, Ольга Валентиновна; Mаrtynova, Olha Valentynivna Article 641960768 174755691
2011 Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства Криковцева, Ніна Олександрівна; Криковцева, Нина Александровна; Krikovtseva, Nina Oleksandrivna Article 186344516 37366286
2011 Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень Пономарьова, Наталія Миколаївна; Пономарёва, Наталия Николаевна; Ponomaryova, Nataliia Mykolayivna; Пономарьов, Андрій Миколайович; Пономарёв, Андрей Николаевич; Ponomaryov, Andrii Mykolaiovych Article 9082354 9757880
2011 Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 1857719299 1723225033
2011 Механізм оцінки маркетингової стратегії Квятковська, Любов Абрамівна; Квятковская, Любовь Абрамовна; Kvyatkovska, Liubov Abramivna Article 700762378 1778275983
2011 Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного асортименту Лабурцева, О.І. Article 1141144374 1624970780
2011 Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena Vasylivna Article 81009757 50583679
2011 Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Article 118222988 149406659