Search



Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 24
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Лексико-семантичні особливості порівняльної реклами закладів швидкого харчування Артюх, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 126414192 126957737
2014 Аксіологічні особливості рекламного сегменту сумського соціокультурного простору Ковальов, О.С. Conference Papers 4128984 2547522
2014 Рекламный образ как образ современной культуры в "Системе вещей" Ж. Бодрияра Гнибида, Я. Conference Papers 462399 540277
2014 Гендерні аспекти сучасного брендингу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 425202004 268695131
2013 Особливості газетної реклами кінця ХІХ ст. (на прикладі "Газети Гатцука") Ковальов, О. Article 151933732 143751346
2011 Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 799342849 -1606320107
2011 Вибір українцями алкогольних і тютюнових виробів через призму реклами Yaremenko, Liudmyla Mykolaivna; Кімлик, А. Conference Papers 842273781 924267275
2011 Структурно-семантичні особливості рекламних текстів Medvid, Olena Mykolaivna; Шечкова, К.В. Conference Papers 1965125800 764545069
2011 До проблеми впливу реклами на соціокультурний клімат суспільства Kuznietsova, Tetiana Vasylivna; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna Conference Papers 208345005 330413967
2010 Американська "жива" легенда-газета "The Washington Post": сучасний стан діяльності газети Zhylenko, Iryna Rudolfivna; Ровенська, Л. Article 1683117036 -724728382
2010 Негативна інформація в ЗМІ: зупинка на вимогу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 280193928 -1765536008
2010 Англомовна реклама у віртуальному просторі Chulanova, Halyna Valeriivna; Виноградська, Ю.О. Conference Papers 1620226446 -1753016717
2010 Аксиологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту Chulanova, Halyna Valeriivna; Черток, М. Conference Papers 203486197 340571097
2010 Первинні та вторинні конструювання рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 34092591 35932802
2010 Лексико-семантичні параметризації рекламних текстів Kobiakova, Iryna Karpivna; Габрелян, В.В. Conference Papers 727433 1308344
2009 Категорія оцінки в рекламних текстах художніх творів Chulanova, Halyna Valeriivna; Bukata, Maryna Volodymyrivna Conference Papers 1282878317 1282878746
2009 Рекламний текст як предмет дослідження гендерної лінгвістики Kurylo, Halyna Volodymyrivna; Федоренко, Ю. Conference Papers 18571979 11711549
2009 Інформаційні технології як чинник політичної боротьби Євтушенко, О. Conference Papers 9384975 7161431
2008 Использование влияния запаха на психику человека в продвижении и рекламе товаров и услуг Петрищева, М. Conference Papers 66904448 334542215
2008 Соціокультурний та гендерний статус текстів соціальної реклами Приходько, О. Conference Papers 3169268 1057324