Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16376
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аксиологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту
Authors Chulanova, Halyna Valeriivna  
Черток, М.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9961-0308
Keywords реклама
реклама
advertisement
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16376
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Черток, М. Аксиологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту [Текст] / М. Черток, Г.В. Чуланова // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету / Відп. за вип. Л.П.Валенкевич. — Суми : СумДУ, 2010. — Ч.ІІ. — С. 85-86.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
2
China China
2
Germany Germany
6198878
Greece Greece
1
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1181599
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
12849
Russia Russia
27
Sweden Sweden
77083
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
23562229
United Kingdom United Kingdom
11806810
United States United States
137084478
Unknown Country Unknown Country
23562228

Downloads

China China
4
Germany Germany
302
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
203486198
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
137084478
Unknown Country Unknown Country
112

Files

File Size Format Downloads
50.pdf 511,71 kB Adobe PDF 340571097

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.