Browsing by Keywords target audience


Showing results 1 to 20 of 24
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand example Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Вода, Ганна Миколаївна; Вода, Анна Николаевна; Voda, Hanna Mykolaivna; Кадуріна, Світлана Василівна; Кадурина, Светлана Васильевна; Kadurina, Svitlana Vasylivna; Tsunenko Anna, Article 315235 656902
2022 Propaganda and PR in social networs as an element of anti-crisis marketing or certain territories Yasnikovski, Adam Marian; Rosokhata, Anna Serhiivna; Reva, A.S. Article 219979200 352986735
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 59523865 122428585
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article 183479244 309060987
2023 Using marketing technologies to promote healthy lifestyles among various segments of people Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kazymirova, V. Article 2043 768
2020 Using social media platforms to create and develop business projects Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Eremenko, A. Conference Papers 163789 269873
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 231872944 -420097577
2023 Маркетингові стратегії стимулювання попиту на ринку фотопослуг Пономаренко, А.А. Bachelous Paper 8499 23461
2017 Медіапланування: класифікація показників Крепак, А.С. Article 1957950681 -1159217907
2016 Міжмовна омонімія у вивченні української мови як іноземної слов'янської Лєсная, Г.М. Conference Papers 2459783 3391448
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1531039798 -930484430
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article 474369518 607302010
2016 Проблеми класифікації маркетингових Інтернет-комунікацій Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 17090707 17939321
2021 Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!») Торяник, Я.С. Bachelous Paper 337238784 1823916243
2022 Розвиток спортивної індустрії: маркетингові аспекти Minchenko, Mariia Hennadiivna; Boiko, Anton Oleksandrovych; Доценко, А.В.; Minchenko, Maksym Volodymyrovych Article 1440683 3073056
2022 Соціально-психологічні аспекти авторських матеріалів франчайзингових видань: механізми, функції, способи реалізації Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna PhD Thesis 184260150 -1641804217
2023 Стратегія просування бренду Helium в соціальних мережах Ширшонкова, А.Р. Masters thesis 13 24
2023 Таргетована реклама у соціальних мережах: сутність та основні терміни Krykunenko, Oleksii Oleksandrovych Conference Papers 1871 3568
2020 Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторану "Crocodile") Рудика, М.С. Bachelous Paper -1610549207 -569620043
2014 Урахування демографічного фактору при визначенні впливу реклами на цільову аудиторію Іванова, Т.Є. Conference Papers 8642656 13125303