Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93538
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Using marketing technologies to promote healthy lifestyles among various segments of people
Authors Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
Kazymirova, V.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords здоровий спосіб життя
healthy lifestyle
самосвідомість
self-consciousness
цільова аудиторія
target audience
канал комунікацій
communicational channel
маркетинг
marketing
Type Article
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93538
Publisher
License In Copyright
Citation Letunovska N., Kazymirova V. Using marketing techniques to promote healthy lifestyles among various segments of people. Інфраструктура ринку. 2023. № 72. С. 45-50. https://doi.org/10.32782/infrastruct72-8
Abstract Ключовою метою дослідження є аналіз можливостей застосування маркетингових інстру-ментів у сфері промоції здорового способу життя. У статті проаналізований такий важ-ливий компонент маркетингового просування в сфері здоров’я як врахування особливостейта характеристик цільових сегментів населення. Здійснено аналіз наукових джерел у сферіпросування здорового способу життя. Розглянуто приклади успішної реалізації маркетинго-вих програм щодо здорових ініціатив серед різних цільових категорій. Запропоновані інстру-менти активізації дій щодо вирішення питань здорового підходу до життя. Обґрунтовано,що для маркаетингу здорового способу життя характерним є ненав’язування висновків,а чітке обґрунтування для цільової аудиторії важливості хелс-відповідальності для підви-щення якості життя. Автори наводять перелік конкретних інструментів маркетинговогоспрямування для просування проєктів у сфері здоров’я для різних сегментів населення від-повідно до їх вікових категорій. Визначено, що на покоління Z значний вплив чинить рекламадля пропаганди здорового способу життя. Результати та висновки з даного дослідженнябудуть корисними для маркетологів під час планування маркетингової стратегії просуванняпроєктів у сфері здоров’я та профілактики захворювань, для підвищення обізнаності насе-лення про здорові практики. Підтверджено, що сфера охорони здоров’я, здорової поведінки,споживання здорових продуктів є тими галузями суспільного життя, які піддаються впливупросвітницьких та інформаційних каналів. Базуючись на конкретних кейсах відомих україн-ських компаній ця робота висвітлює ключові аспекти, на які доцільно звертати увагу підчас реалізації просвітницько-інформаційної кампанії у сфері здоров’я. Авторами в кінцевомупідсумку обґрунтовано, що сучасні маркетингові технології спроможні значно підвищуватиефективність маркетингових кампаній із переконання населення щодо важливості здоро-вого підходу до життя. Використання ж ефективних методі популяризації здорового спо-собу життя може допомогти країнам стати більш конкурентоспроможними в сфері гро-мадського здоров’я.
The key goal of the study is to analyze the possibilities of using marketing tools to promote a healthy lifestyle. The article analyzes such an important component of marketing promotion in health by con-sidering the peculiarities and characteristics of target segments of the population. An analysis of scien-tific sources in promoting a healthy lifestyle was carried out. Examples of successful implementation of marketing programs regarding healthy initiatives among different target categories are considered.Proposed tools for activating actions to solve issues of a healthy approach to life. It is substantiated that the marketing of a healthy lifestyle is characterized by the non-imposition of conclusions and a clear justification for the target audience of the importance of health responsibility for improving the quality of life.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Iran Iran
8
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
79
United States United States
77

Downloads

China China
1
Finland Finland
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
80
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
82

Files

File Size Format Downloads
Letunovska_using_marketing.pdf 223,96 kB Adobe PDF 166

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.