Browsing by Keywords marketing environment


Showing results 1 to 15 of 15
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Аналіз маркетингового середовища підприємства та шляхи підвищення його конкурентоспроможності (на прикладі ТОВ "Артіпак") Первак, Д.А. Bachelous Paper 344613096 1432578970
2010 Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари Корінєв, Валентин Леонідович; Коринев, Валентин Леонидович; Koriniev, Valentyn Leonidovych; Кірик, Віталій Віталійович; Кирык, Виталий Витальевич; Kiryk, Vitalii Vitaliiovych Article 1084731132 1131144433
2017 Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Provozin, Mykola Vasylovych; Горета, Л.В. Technical Report 200616024 -1343659707
2018 Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Provozin, Mykola Vasylovych; Пігуль, П.В. Technical Report 72164140 267709042
2016 Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Rosokhata, Anna Serhiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Божков, Д.С.; Молибог, М.А. Technical Report 19748005 22016532
2011 Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств Бица, Володимир Йосифович; Бица, Владимир Иосифович; Bytsa, Volodymyr Yosyfovych Article 34854359 55471000
2012 Маркетинговий потенціал у підвищенні прибутковості підприємства Телишевська, Л.І.; Комишан, О.І.; Сергеєв, С.С. Article -10287233 79556190
2022 Промоція компаній автомобільної індустрії у соціальних мережах: основні етапи та інструменти Здойма, А.Д. Masters thesis 118784 302249
2021 Розроблення комплексу заходів із удосконалення маркетингової товарної політики підприємства Броннікова, Л.О. Masters thesis 25943411 181605415
2014 Сучасні підходи до дослідження маркетингового середовища Базь, М.О.; Липницька, О.А. Conference Papers 182285095 236114361
2021 Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення Вавілов, О.С. Bachelous Paper -1644038336 -506268870
2013 Фактори маркетингового середовища підприємства та їх вплив на маркетингову політику розподілу Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers -90732865 -613231249
2023 Формування маркетингової стратегії аграрного підприємства Рудецька, К.С. Bachelous Paper -1152336722 -362400817
2023 Формування маркетингової стратегії підприємства Мельник, І.О. Bachelous Paper -1921481455 -355951227
2020 Інтернет-маркетинг підприємства малого бізнесу (на прикладі салону краси) Коваленко, А.С. Bachelous Paper 41081303 -2024892190