Browsing by Keywords brand name


Showing results 1 to 18 of 18
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Linguo-Pragmatic Potential of Brand Names Vashyst, Kateryna Mykolaivna Conference Papers 292286 223383
2021 Structural and Semantic Features of the Brand Language: a Case Study of Coffee Brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -52110011 1276226002
2011 Аналіз основних проблем українських брендів Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна Conference Papers 39756247 17799308
2015 Важливість інноваційних підходів в рекламі бренда винної продукції Пазюк, В.Л. Conference Papers 5350598 6932618
2009 Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем Безпалько, О.В.; Солом’янюк, Н.М. Article 33558868 38662483
2011 Дослідження проблеми бренд-колористики у контексті ефективності бренду Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Н.Є. Conference Papers 5135112 6163804
2014 Корпоративний твіттер як стимулючий засіб привернення уваги до бренду Короткіх, С.Г. Conference Papers 1268772 1942242
2015 Лінгво-прагматичний аспект ономастичних одиниць сучасної фармакології Chuiko, Olena Andriivna Conference Papers 62862745 25650728
2020 Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 56694814 192261140
2010 Оцінка ринкових конкурентних позицій бренду Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 2211813 3721012
2006 Подходы к классификации торговых марок как способ их систематизации и элемент управления Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 2242465 1772057
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 87852057 228800682
2007 Проблеми формування брендів промисловими підприємствами України Ivashova, Nadiia Vasylivna Conference Papers 874974 1341183
2020 Проект брендбуку для онлайн-магазину жіночого одягу "SHOPO CLOTHES" Мартиненко, В. В. Masters thesis 207429 1113066
2016 Роль німецької газети «Die Welt» у формуванні іміджу України Tkachenko, Olena Hryhorivna; Бардак, В. Conference Papers -636678492 -1014206913
2014 Формування бренда підприємства в галузі птахівництва Гайтина, Н.М. Conference Papers 1570291 3286488
2014 Формування образу бренду у загальній концепції виведення нової торгової марки на локальний ринок Шевченко, О.Ю. Conference Papers 258995 383735
2015 Формування ідентичності бренду університету засобами маркетингових комунікацій Лабурцева, О.І. Conference Papers 28540947 16825617