Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38243
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування бренда підприємства в галузі птахівництва
Authors Гайтина, Н.М.
ORCID
Keywords бренд
brand name
птахівництво
птицеводство
poultry breeding
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38243
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Гайтина, Н.М. Формування бренда підприємства в галузі птахівництва [Текст] / Н.М. Гайтина; наук. кер. Н.В. Івашова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 190-192.
Abstract Стосовно брендингу у птахівництві існують різні погляди учасників і фахівців ринку. Один з них полягає у тому, що у птахівничій промисловості бренд – це поки що тільки показник амбітності власника фабрики, ринок ще не настільки сформований, щоб упізнаваність збільшувала продажі.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
4
Ireland Ireland
12388
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1078
Ukraine Ukraine
290584
United Kingdom United Kingdom
147447
United States United States
86110
Unknown Country Unknown Country
290583

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Poland Poland
12388
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
828200
United Kingdom United Kingdom
4308
United States United States
828201
Unknown Country Unknown Country
43088

Files

File Size Format Downloads
Gajtyna.pdf 257,08 kB Adobe PDF 1716197

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.