Browsing by Keywords рекламное сообщение


Showing results 1 to 13 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами Ємець, І.В. Conference Papers 2423375 7270140
2021 Евфемізація і дисфемізація в публіцистичному дискурсі: перекладацький аспект Іконописцева, М.О. Masters thesis 1570972463 947688849
2021 Лінгвістичні особливості англомовних рекламних слоганів та їх відтворення у перекладі Грищук, Д.А. Masters thesis 1004065132 -711838587
2021 Особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19 Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 901124 1351691
2010 Первинні та вторинні конструювання рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 44843518 68185585
2020 Перекладацькі девіації блендингових вербальних одиниць англомовних рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 17076502 7609596
2021 Прагматика евфемізмів і дисфемізмів в англомовному публіцистичному дискурсі Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobyakova, Iryna Karpivna; Іконописцева, М.О. Article 814183436 1254940204
2021 Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Synopsis -1294652319 -1361051358
2012 Репрезентація цінностей в рекламі в сучасному українському суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Synopsis 1185595 682618
2019 Способи елімінації лакун-блендів у перекладі рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М. Conference Papers 54278 67479
2018 Тизерна реклама як складова сучасних рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1420046679 1484508917
2012 Феномен заздрості в сучасній рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1128362 1283458
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 140811007 72544904