Browsing by Keywords клієнт


Showing results 1 to 20 of 23
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Application for System Administrator of the Mobile Game Parfenenko, Yuliia Viktorivna; Pysmennyi, Ye. Conference Papers 1011162377 545599848
2023 Churn Rate Modeling for Telecommunication Operators Using Data Science Methods Zatonatska, T.; Fareniuk, Y.; Shpyrko, V. Article 1622116243 292608686
2017 Client Focused Behavior: To Personalized Trust through Collaborative Filtering Ossik, Yu.I.; Gelmanova, Z.S.; Borbasova, Z.N.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article -221622394 575207773
2022 CRM-системи у підприємництві Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych Textbook 294047749 -1039266552
2020 Customer Loyalty to Bank Services: The Bibliometric Analysis Dubina, O.; Us, Yana Oleksandrivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych Article 38231191 39674087
2020 Customer Loyalty to Bank Services: The Bibliometric Analysis Дубіна, Олексій; Us, Yana Oleksandrivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych Article -1285122988 -1786407969
2016 Customer orientation management concept as the innovative way for Ukrainian enterprises Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article 798934780 322488345
2017 Customer satisfaction model Indsat&Deming and improving customer satisfaction index in industrial marketing (case study: Arya Control company) Aminpour, A.; Hosseini, S.J.; Sabegh, A.Z. Article 59892743 82924363
2016 Effect of total quality management and knowledge management on providing services at the manufacturing and service companies Mohammadi, F.; Najafi, A. Article -1943518779 271383252
2007 Effects of image and advertising efficiency on customer loyalty and antecedents of loyalty: turkish banks sample Cengiz, E.; Ayyildiz, H.; Er, B. Conference Papers 46032400 63433642
2021 The integration of the corporate social responsibility (CSR) in the Algerian banks Khadidja, Z.; Gachi, F. Article 702128977 1063394545
2018 Offline and online approaches to quality perception of Slovak university hospitals Stefko, R.; Pollak, F.; Gavurova, B. Article 54904036 71048273
2016 Organizational and Economic Opportunities of Reengineering Business-processes as Part of the Effective Functioning for Native Machine-building Branch Recreation Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Кобизький, Денис Сергійович; Kobyzkyi, Denys Serhiiovych; Taraniuk, Karina Viktorivna Article -2011096496 381668106
2018 Tasker Міщенко, А.Є.; Кудрявцев, А.М. Conference Papers 4751224 6422014
2013 Theoretical foundations of management concepts of consumption of bank services Bashlai, S.V.; Podoliaka, O.I. Article 162493054 133645363
2019 Web-додаток для підтримки діяльності кінотеатру Тищенко, Є.М. Bachelous Paper 62 59
2010 Дистанційне банківське обслуговування на основі системи “клієнт-банк”: переваги та недоліки Захарченко, О.М. Article 740575150 1864540659
2018 Клієнт-серверний WEB-додаток браузерної онлайн гри Курило, О.С. Masters thesis 7 2
2012 Особливості управління якістю обслуговування клієнтів в органах пенсійного фонду України Pavlenko, Olena Oleksiivna; Андрущенко, М.М. Conference Papers 7596099 15717628
2013 Проблеми ефективного впровадження CRM-систем в банківських установах Башлай, C.В.; Подоляка, О.І. Article 573343 1146694