Просмотр по автору Шумейко, В.М.


Показаны результаты 1 - 13 из 13
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2012 Маркетинг у страхуванні Токар, О.Л.; Шумейко, В.М.; Таршина, О.С. Conference Papers 17511963 23902293
2014 Маркетинг як провідна складова менеджменту організацій Шумейко, В.М. Conference Papers 48237240 61996510
2009 Маркетинговий менеджмент експортного потенціалу олійно-жирового комплексу України Шумейко, В.М. Article 24202042 34064420
2016 Маркетингові аспекти експорту аграрної продукції Шумейко, В.М. Conference Papers 194174254 16343918
2009 Маркетингові аспекти страхової діяльності Шумейко, В.М.; Токар, О.Л. Article 10015655 12763951
2015 Необхідність інновацій в маркетингу недиференційованих товарів Шумейко, В.М. Conference Papers 358192 566660
2010 Особливості планування маркетингу переробними підприємствами Шумейко, В.М. Conference Papers 16027334 11861553
2012 Особливості стратегічних пріоритетів маркетингового менеджменту переробних підприємств Шумейко, В.М. Conference Papers 1799249988 -1676159951
2012 Програмне забезпечення вивчення системного підходу у маркетингу Шумейко, В.М.; Надгребельна, А.Л. Conference Papers 29081777 20433690
2011 Технологічна сегментація Шумейко, В.М. Conference Papers 3002698 2192478
2013 Торгова марка як інструмент конкурентної боротьби Шумейко, В.М. Conference Papers 61186498 5908573
2008 Формування вертикальних інтегрованих маркетингових систем переробних підприємств Шумейко, В.М. Article -1542085301 -1104217437
2007 Інновація торгової марки як засіб конкурентної боротьби Шумейко, В.М. Article 64258139 100126122