Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17447
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості планування маркетингу переробними підприємствами
Authors Шумейко, В.М.
ORCID
Keywords планування маркетингової діяльності
планирование маркетинговой деятельности
planning marketing activities
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17447
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Шумейко, В.М. Особливості планування маркетингу переробними підприємствами [Текст] / В.М. Шумейко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.225-227.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
France France
1
Germany Germany
472955
Greece Greece
22077
Ireland Ireland
86463
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3680
Russia Russia
6
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1876902
United Kingdom United Kingdom
945811
United States United States
5457727
Unknown Country Unknown Country
1876901

Downloads

China China
5
France France
1
Germany Germany
105
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
5457727
United Kingdom United Kingdom
945812
United States United States
5457727
Unknown Country Unknown Country
173

Files

File Size Format Downloads
90.pdf 104,85 kB Adobe PDF 11861553

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.