Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9521
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Динамика функций маркетинга в инновационном процессе
Authors Антоненко, Т.С.
ORCID
Keywords инновационный процесс
новшества
маркетинг
інноваційний процес
нововведення
маркетинг
Type Article
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9521
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Антоненко, Т.С. Динамика функций маркетинга в инновационном процессе [Текст] / Т.С. Антоненко // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №3, Т.2. - С. 56-59.
Abstract В статье рассмотрены функции маркетинга в инновационном процессе, а также основные модели инновационного процесса. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9521
У статті розглянуті функції маркетингу в інноваційному процесі; основні моделі інноваційного процесу. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9521
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

China China
3
Germany Germany
243
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
19209
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
12
Turkey Turkey
12
Ukraine Ukraine
247195
United Kingdom United Kingdom
124802
United States United States
677093
Unknown Country Unknown Country
247194

Downloads

Azerbaijan Azerbaijan
7
Belarus Belarus
1
China China
2
France France
2
Germany Germany
244
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Russia Russia
51
Ukraine Ukraine
677093
United Kingdom United Kingdom
2410
United States United States
1315770
Unknown Country Unknown Country
62422

Files

File Size Format Downloads
14.pdf 140,08 kB Adobe PDF 2058004

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.