Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94743
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методи аналізу маркетингової діяльності на підприємстві: ключ до успіху у сучасному бізнесі
Authors Бойко, М.В.
ORCID
Keywords маркетингова діяльність
marketing activity
підприємство
enterprise
бізнес
business
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94743
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Бойко М. В. Методи аналізу маркетингової діяльності на підприємстві: ключ до успіху у сучасному бізнесі // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 284-288.
Abstract В сучасному бізнес-середовищі швидкість, складність і обсяги збору даних ростуть, як і конкуренція. Аналіз маркетингової діяльності дозволяє підприємствам розуміти ефективність своїх дій, потреби клієнтів і приймати обґрунтовані рішення та адаптувати стратегії.
In today's business environment, the speed, complexity, and volume of data collection are growing, as is competition. Analysis of marketing activities allows enterprises to understand the effectiveness of their actions, the needs of customers and make informed decisions and adapt strategies.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
2
United States United States
6
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

Ukraine Ukraine
1
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Boiko_marketing_activity.pdf 362,18 kB Adobe PDF 2

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.