Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94517
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль журналістики у формуванні та вдосконаленні системи корпоративної соціальної відповідальності на ринку США
Other Titles The Role of Journalism in the Formation and Improvement of the Corporate Social Responsibility System in the US Market
Authors Полієнко, М.А.
ORCID
Keywords журналістика
journalism
медіа
media
соціальні комунікації
social communications
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94517
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Полієнко М. А. Роль журналістики у формуванні та вдосконаленні системи корпоративної соціальної відповідальності на ринку США : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. І. Л. Гаврилюк. Суми : Сумський державний університет, 2023. 43 с.
Abstract У роботі представлено дослідження взаємодії іж журналістикою та американськими транснаціональними корпораціями в контексті корпоративної соціальної відповідальності. Ця робота виявила важливу роль журналістики в формуванні свідомості суспільства щодо КСВ.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
1
Singapore Singapore
5
Ukraine Ukraine
2
United States United States
10

Downloads

Ukraine Ukraine
1
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Poliienko_mag_rob.pdf 617,78 kB Adobe PDF 2

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.