Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94310
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтегральна підготовка гравців 11–13 років з міні-футболу, що спрямована на розвиток уваги
Authors Нікіфоров, Д.М.
ORCID
Keywords міні-футбол
увага
тренування
рухові якості
координація
фізичний розвиток
інтеграція
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94310
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Нікіфоров, Д. М. Інтегральна підготовка гравців 11–13 років з міні-футболу, що спрямована на розвиток уваги : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 017 - Фізична культура і спорт / наук. кер. Ю. Остапенко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 65 с.
Abstract Кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, практичних рекомендацій, списку використаної літератури (63 найменувань). Робота містить 12 таблиць та 8 рисунків. Загальний обсяг роботи складає 65 сторінок. Міні-футбол у даний час один з видів спорту, що найбільш динамічно розвиваються. Його популярність обумовлена простотою правил, малою вимогливістю до приміщень та майданчиків для проведення ігор, високою емоційністю та видовищністю. Мета дослідження – полягає у теоретичному та експериментальному обґрунтуванні розвитку функції уваги юних гравців з міні-футблу, як чинника ефективності ігрової діяльності. Використано такі методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, педагогічні спостереження, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Розроблено та експериментально обґрунтовано комплексну методику розвитку уваги, що складається з блоків фізичних вправ, які використовуються у тренувальному занятті юних футболістів на етапі початкової підготовки. Встановлено, що формування спеціальних когнітивних якостей, зокрема, уваги, можливе за умов використання ефективної реалізації фізичного, технічного потенціалу гравців 11–13 років та успішності становлення їхньої спортивної майстерності. Практична значимість полягає у розробці рекомендацій, на основі розвитку уваги, що дозволить значно оптимізувати навчально-тренувальний процес юних футболістів, підвищити ефективність реалізації фізичної та технічної підготовки в ігровій та змагальній діяльності. Результати дослідження можуть бути використані під час розробки програм тренувального процесу для ДЮСШ, СДЮШОР з міні-футболу в групах етапу початкової підготовки.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (НН МІ)

Views

China China
6
Singapore Singapore
1
United States United States
11
Unknown Country Unknown Country
2

Downloads

China China
1
United States United States
21

Files

File Size Format Downloads
Nikiforov_mag_rob_2023.pdf 1,26 MB Adobe PDF 22

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.