Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94085
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування і реалізація маркетингових стратегій торговельно- посередницьких підприємств
Authors Чесноков, Р.Ю.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
маркетингова стратегія
marketing strategy
сегментація
segmentation
ніша
niche
цільова аудиторія
target audience
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94085
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Чесноков Р. Ю. Формування і реалізація маркетингових стратегій торговельно- посередницьких підприємств : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Я. М. Кривич. Суми : Сумський державний університет, 2023. 60 с.
Abstract Дипломна робота робота магістра містить 60 сторінок основного тексту, 2 розділи, 4 таблиці, 6 рисунків, список літератури з 58 джерел та 3 додатки. Метою магістерської дипломної роботи є дослідження напрямів формування та реалізації маркетингової стратегії торговельно- посередницьких підприємств. Завданнями роботи є: дослідити сутність поняття «маркетингова стратегія» підприємства; здійснити аналіз існуючих підходів до класифікації маркетингових стратегій підприємства; розкрити особливості формування маркетингових стратегій підприємства; запропонувати напрямки удосконалення процесів формування та реалізації маркетингової стратегії підприємства. Об’єктом дослідження є процеси формування та реалізації маркетингової стратегії підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних підходів щодо формування та реалізації маркетингової стратегії підприємства. Практична значущість роботи полягає у проведеному у розробці напрямків удосконалення процесів формування і реалізація маркетингових стратегій торговельно-посередницьких підприємств. Методи дослідження: абстрактно-логічний метод; системний аналіз; узагальнення; порівняння; аналіз і синтез; методи експертної оцінки, а також прикладні методи: порівняння і групування, екстраполяції та статистичного аналізу. Інформаційна база дослідження становлять офіційні документи Державної служби статистики, законодавчі й нормативні акти, матеріали наукових конференцій і семінарів; наукові праці вітчизняних і зарубіжних дослідників у галузі економічної теорії й практики, що стосуються даної тематики, тощо. У першому розділі здійснено систематизацію підходів до розуміння понять «стратегія» та «маркетингова стратегія», розглянуто класифікацію маркетингових стратегій. Розкрито особливості формування маркетингових стратегій підприємства. У другому розділі обґрунтовано важливість стратегічного маркетингу у воєнний та післявоєн ний час. Запропоновано напрямки удосконалення процесів формування та реалізації маркетингової стратегії торговельних підприємств.
The master's thesis contains 60 pages of the main text, 2 chapters, 4 tables, 6 figures, a list of references from 58 sources and 3 appendices. The purpose of the master's thesis is to research the directions of formation and implementation of the marketing strategy of trade and intermediary enterprises. The tasks of the work are: to investigate the essence of the concept of "marketing strategy" of the enterprise; carry out an analysis of existing approaches to the classification of marketing strategies of the enterprise; to reveal the peculiarities of the formation of marketing strategies of the enterprise; to propose directions for improving the processes of formation and implementation of the company's marketing strategy. The practical significance of the work lies in the development of directions for improving the processes of formation and implementation of marketing strategies of trade and intermediary enterprises. Research methods: abstract-logical method; system analysis; generalization; comparison; analysis and synthesis; methods of expert assessment, as well as applied methods: comparison and grouping, extrapolation and statistical analysis. The information base of the research consists of official documents of the State Statistics Service, legislative and regulatory acts, materials of scientific conferences and seminars; scientific works of domestic and foreign researchers in the field of economic theory and practice related to this topic, etc. In the first chapter, the approaches to understanding the concepts of "strategy" and "marketing strategy" were systematized, the classification of marketing strategies was considered. The peculiarities of the formation of marketing strategies of the enterprise are revealed. The second chapter substantiates the importance of strategic marketing in wartime and postwar times. Directions for improving the processes of formation and implementation of the marketing strategy of trade enterprises are proposed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Bulgaria Bulgaria
1
Ukraine Ukraine
8
United States United States
14

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Czechia Czechia
1
Ukraine Ukraine
25
United States United States
23

Files

File Size Format Downloads
Chesnokov_mag_rob.pdf 1,59 MB Adobe PDF 50

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.