Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93722
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Effectiveness communication channels’ types in creating a strategy for the company’s external economic activity in new markets
Authors Yermolenko, A.O.
ORCID
Keywords реклама
advertising
комунікаційні канали
communication channels
задоволеність споживача
consumer satisfaction
ринок
market
цифровий канал
digital channel
зовнішньоекономічна стратегія
foreign economic strategy
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93722
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ermolenko A. O. Effectiveness communication channels’ types in creating a strategy for the company’s external economic activity in new markets / supervisor S. V. Tarasenko // Перший крок у науку : матеріали XІV студентської конференції, м. Суми, 24 травня 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 225-226.
Abstract Сучасні цифрові комунікації через соціальні медіа, веб-сайти та пошукові системи слід більше враховувати при плануванні зовнішньоекономічної стратегії. Реклама на офіційних широких платформах з різними брендами є також ефективним каналом комунікацій на нових ринках.
Modern digital communications through social media, websites and in search engines should be more considered when planning a foreign economic strategy. Also, advertising on official broad platforms with different brands is effective, which will help to consolidate a prestigious reputation in new markets. In addition, the cultural peculiarities of advertising consumption in different regions should not be overlooked.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
13
United States United States
46

Downloads

United States United States
62

Files

File Size Format Downloads
Yermolenko_digital_channel.pdf 1,15 MB Adobe PDF 62

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.