Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92758
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методи придушення квазістаціонарних шумів у звукозаписі для використання в ТКС
Authors Радько, Д.Ю.
ORCID
Keywords телекомунікації
телекоммуникации
telecommunication
мережа
сеть
net
система
system
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92758
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Радько Д. Ю. Методи придушення квазістаціонарних шумів у звукозаписі для використання в ТКС : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 172 – телекомунікації та радіотехніка / наук. кер. О. В. Д'яченко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 47 с.
Abstract Робота містить : 51 с.; 7 рис.; 3табл. Алгоритм шумоподавлення, вінерівська фільтрація, апріоне відношення сигнал/шум, апостеріорне відношення сигнал/шум, мовний сигнал Об'єкт дослідження – Тестування методів шумоподавлення за допомогою метрик сегментної PESQ та відношення сигнал/шум. Предмет дослідження – Дослідження і оцінка суб'єктивної якості мови. Суб'єктивне сприйняття звуку. Частотне та тимчасове маскування з методами оцінки якості мови. В кваліфікаційній роботі проведені огляд та дослідженя зміни шуму у звукових трактах і їх вплив на якісні показники звукозаписів. Проведено аналіз і дослідження базових методів шумоподавлення.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ)

Views

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
237
United Arab Emirates United Arab Emirates
16
United Kingdom United Kingdom
22
United States United States
130
Unknown Country Unknown Country
66

Downloads

Ukraine Ukraine
237
United Arab Emirates United Arab Emirates
18
United States United States
238

Files

File Size Format Downloads
Radko_bak_rob.pdf 699,57 kB Adobe PDF 493

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.