Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92529
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування умінь ведення діалогу при вивченні іноземної мови
Authors Nefedchenko, Oksana Illivna
Aleksakhina, Tetiana Oleksiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-9905-330X
Keywords евристичний навчальний діалог
іноземна мова
студенти
эвристический обучающий диалог
иностранный язык
студенты
heuristic learning dialogue
foreign language
students
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92529
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Нефедченко О. І., Алексахіна Т. О. Формування умінь ведення діалогу при вивченні іноземної мови // Наукова спільнота студентів ХХІ століття : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної студентської онлайн-конференції / упоряд.: О. П. Сидоренко, І. С. Левенок, Т. Г. Чернишова. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 59-63.
Abstract Вагоме місце з-поміж професійних умінь займають уміння застосовувати евристичний навчальний діалог при вивченні різних предметів, зокрема іноземної мови. Означений підхід визначає провідним у навчанні студентів орієнтацію на опанування логікою навчального діалогу, оскільки він забезпечує більш повні можливості для творчого освоєння знань, підвищення рівня самостійності в опануванні студентами знань та умінь, сприяє виробленню таких важливих професійних якостей особистості, як самостійність, ініціативність, креативність, гнучкість мислення та ін. На підставі аналізу філософсько методологічних, психолого-педагогічних досліджень В. Андреєва, А. Хуторського, П. Копніна, А. Короля, Г. Гончаренка та інших це можливо в умовах пізнавально-творчої, тобто евристичної освіти, яка може бути схарактеризована як завершена інноваційна освітня система, що має на меті створення необхідних умов для розвитку і творчої самореалізації, самозростання особистості майбутнього професіонала. На підставі системного аналізу Галузевого стандарту вищої освіти, Концепції «Нова українська школа» визначено групи основних умінь застосування евристичного навчального діалогу, якими мають оволодіти сучасні студенти, а саме: уміння ставити сутнісні пізнавальні запитання; уміння складати логічний ряд запитань для розвитку мислення, створення конкретного освітнього продукту; уміння взаємодіяти в інтерактивній групі; уміння здійснювати діагностику запитальної діяльності та діалогової взаємодії.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
329
United Kingdom United Kingdom
15
United States United States
49
Unknown Country Unknown Country
166

Downloads

Ukraine Ukraine
30
United States United States
50
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Nefedchenko_evrystychnyi_dialoh.pdf 426,19 kB Adobe PDF 81

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.