Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92365
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Можливості соціальної адаптації людей похилого віку шляхом навчання їх цифровій грамотності |
Authors |
Жила, К.С.
|
ORCID | |
Keywords |
люди похилого віку цифрова грамотність університет третього віку етична дилема етична норма правове регулювання соціальна адаптація соціальні послуги an ethical dilemma ethical norm people elderly legal regulation social adaptation social services university of the third age digital literacy |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92365 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Жила К. С. Можливості соціальної адаптації людей похилого віку шляхом навчання їх цифровій грамотності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 231 - соціальна робота / наук. кер. Ю. М. Савельєва. Суми : Сумський державний університет, 2023. 79 с. |
Abstract |
Встановлено, що сучасний рівень цифрової грамотності людей похилого віку в Україні низький, розкрито проблематику, зміст, стан та особливості соціальної адаптації людей похилого віку, розглянуто етичні стандарти соціальної роботи, визначено оптимальні шляхи вирішення етичних дилем, розроблено проєкт «Цифрова грамотність для людей похилого віку», вперше залучено до проєкту молодь за допомогою соціальної реклами, розкрито напрями удосконалення діяльності «Університету третього віку». |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Germany
12116
Ireland
6
Poland
1
Singapore
1
Slovakia
426
Ukraine
12113
United Kingdom
43
United States
3714
Unknown Country
7
Downloads
Canada
1
France
425
Germany
12117
Kyrgyzstan
1
Lithuania
1
Poland
28428
Russia
1
Ukraine
7912
United States
7911
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zhyla_bak_rob.pdf | 2,16 MB | Adobe PDF | 56798 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.