Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92091
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розвиток ринку крафтового бізнесу в умовах цифровізації
Authors Гузела, А.В.
ORCID
Keywords бізнес
цифровізація
крафтовий бізнес
ринок
business
digitization
craft business
market
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92091
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гузела А. В. Розвиток ринку крафтового бізнесу в умовах цифровізації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Б. Л. Ковальов. Суми : Сумський державний університет, 2023. 52 с.
Abstract Мета дослідження обумовлює постановку таких завдань: − проаналізувати передумови розвитку крафтового бізнесу; − проаналізувати вплив цифровізації на розвиток крафтового бізнесу; − проаналізувати компанію-лідер ринку крафтового бізнесу; − розробити бізнес-модель стартапу. Об’єктом дослідження є процес удосконалення підходів до розвитку ринку крафтового бізнесу в умовах цифровізації. Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи, принципи, методи та інструменти розвитку ринку крафтового бізнесу. У першому розділі роботи визначено історичні передумови розвитку крафтового бізнесу, проаналізовано сутність крафтового бізнесу, досліджено особливості та характеристики ринку шкіряних виробів як різновиду крафтового бізнесу. У другому розділі досліджено розвиток крафтового бізнесу в умовах пандемії, світової кризи та цифровізації; проаналізовано переваги та недоліки існуючих маркетплейсів для розвитку крафтового бізнесу. У третьому розділі роботи проаналізовано кейс компанії-лідера крафтового бізнесу та розроблення бізнес-моделі для запуску стартапу з виготовлення виробів зі шкіри.
The purpose of the study determines the setting of the following tasks: − to analyze the prerequisites for craft business development; − analyze the impact of digitalization on the development of craft business; − to analyze the company-leader of the craft business market; - develop a startup business model. The object of the study is the process of improving approaches to the development of the craft business market in conditions of digitalization. The subject of the research is the theoretical and methodical foundations, principles, methods and tools of craft business market development. In the first chapter of the work, the historical prerequisites for the development of the craft business are determined, the essence of the craft business is analyzed, the peculiarities and characteristics of the leather goods market as a type of craft business are investigated. The second chapter examines the development of the craft business in the conditions of the pandemic, the global crisis and digitalization; the advantages and disadvantages of existing marketplaces for craft business development are analyzed. The third chapter of the paper analyzes the case of a leader of the craft business and the development of a business model for launching a start-up manufacturing leather products.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ireland Ireland
6
Ukraine Ukraine
7291
United Kingdom United Kingdom
50
United States United States
9963

Downloads

Germany Germany
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
17311
United Kingdom United Kingdom
1949
United States United States
9962

Files

File Size Format Downloads
Huzela_bac_rob.pdf 880,17 kB Adobe PDF 29227

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.