Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91506
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інформаційно-освітнє середовище закладу освіти – важливий чинник якісної освіти
Authors Bazyl, Serhii Mykhailovych
ORCID
Keywords освіта
інформаційно-освітнє середовище
цифровізація освітнього процесу
образование
информационно-образовательная среда
цифровизация образовательного процесса
education
informational and educational environment
digitization of the educational process
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91506
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Базиль С. М. Інформаційно-освітнє середовище закладу освіти – важливий чинник якісної освіти // Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи : матеріали VIІI Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 27 квітня 2023 р. / редкол. : Р. В. Закусило, С. В. Тимофіїв, Н. Ю. Бондар та ін. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 173-176.
Abstract Карантинні обмеження, військовий стан у державі, суттєво змінили життя та професійну діяльність людей. Практично всі сфери життєдіяльності, були змушені перейти в інший формат роботи – онлайн. Ці обмеження також вплинули на зміст і структуру освітньої діяльності педагога й закладів освіти загалом. Для забезпечення якісної навчання в таких умовах, будь-який заклад освіти повинен мати розвинене інформаційно-освітнє середовище. Над питаннями цифровізації освітнього процесу та створення інформаційно-освітнього середовища працювали такі науковці: Н. Гунько, І. Захарова, Л. Панченко, В. Рахманов, А. Стрюк, М. Шишкіна та інші. Засади формування інформаційного середовища дистанційного навчання розглядали: М. Жалдак, Ю. Ільїна, Ю. Машбиць, М. Смульсон та інші. Але недостатньо досліджень, пов’язаних із організацією та формуванням інформаційно-освітнього середовища у закладах освіти, а також опису інструментів для реалізації поставлених задач у межах їх освітньої діяльності. Аналіз науково-педагогічних джерел показав, що немає однозначного визначення поняття «інформаційно-освітнього середовище», а науковці тлумачать його, використовуючи різні підходи та методи аналізу. Щодо інструментарію думки досить різняться та постійно змінюються завдяки досвіду та стрімкій діджиталізації всіх галузей у державі, зокрема й освіти.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

France France
117
Germany Germany
61
Ireland Ireland
4
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
469
United Kingdom United Kingdom
235
United States United States
2737
Unknown Country Unknown Country
468

Downloads

France France
1379
Germany Germany
23
Ukraine Ukraine
4093
United States United States
2736

Files

File Size Format Downloads
Bazyl_informatsiino_osvitnie_seredovyshche.pdf 1,33 MB Adobe PDF 8231

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.