Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9081
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль маркетингу та його інформаційної складової у вирішенні проблем асиметричності розвитку ринку праці
Authors Черчик, Л.М.
Мисковець, О.В.
ORCID
Keywords
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9081
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Черчик, Л.М. Роль маркетингу та його інформаційної складової у вирішенні проблем асиметричності розвитку ринку праці /Л.М. Черчик, О.В. Мисковець //Механізм регулювання економіки.-2008.-№4,Т.2.- с. 221-225.
Abstract У статті розглянуто напрями формування сучасної теорії маркетингу, визначено роль маркетингу та його інформаційної складової у вирішенні проблем асиметричності розвитку ринку праці. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9081
В статье рассмотрены направления формирования современной теории маркетинга, определено роль маркетинга и его информационной составляющей в решении проблем асимметричности развития рынка труда. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9081
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

China China
9
France France
2
Germany Germany
52608
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
11
Singapore Singapore
693804
South Korea South Korea
2
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
399345
United Kingdom United Kingdom
204934
United States United States
4089166
Unknown Country Unknown Country
53

Downloads

France France
1
Germany Germany
333
Russia Russia
36828
Ukraine Ukraine
693803
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4089165
Unknown Country Unknown Country
548

Files

File Size Format Downloads
Chernych.doc 62 kB Microsoft Word 4820679

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.