Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89283
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові стратегії забезпечення сталого конкурентоспроможного розвитку підприємств
Authors Chygryn, Olena Yuriivna  
Khomenko, Liliia Mykolaivna  
Калітай, Г.К.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4007-3728
http://orcid.org/0000-0001-5690-1105
Keywords зелена конкурентоспроможність
зелені маркетингові інструменти
продуктивність компанії
стратегія
сталий розвиток
green competitiveness
green marketing tools
company productivity
strategy
sustainable development
Type Article
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89283
Publisher Харівський національний університет імені В. Н. Каразіна
License Copyright not evaluated
Citation Чигрин О. Ю, Хоменко Л. М., Калітай Г. К. Маркетингові стратегії забезпечення сталого конкурентоспроможного розвитку підприємств // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2021. №14. С. 107-118.
Abstract Стаття присвячена перевагам зеленої конкурентоспроможності для компаній. Зелений конкурентоспроможний розвиток вважається необхідною умовою забезпечення високого рівня сталого соціально-економічного розвитку. Авторами проведено наукове дослідження ключових детермінант зеленої конкурентоспроможності відповідно до маркетингового, технологічного, інноваційного, комунікативного, стейкхолдерського, якісного, рівневого, фіскального та етичного підходів. Основною метою дослідження є проаналізувати передумови підвищення зеленої конкурентоспроможності підприємств та вплив використання інструментів маркетингу (забезпечення належної якості (екологічності) зелених товарів і послуг, диференціація цінової політики, створення зеленої комерційної мережі та платформи, просування еко-товарів та зеленої діяльності, взаємодія зі споживачами) за описовими змінними компанії (сегмент ринку (обсяги продажів), зелений імідж, ефективність діяльності компаній, конкурентоспроможність продукції). Об'єктом дослідження є підприємства харчової промисловості, сільського господарства, машинобудування та виробники будівельних матеріалів. У кількісному дослідженні використовувалася вибірка з 110 компаній, для тестування кожного виміру конкурентної переваги проти встановлених інструментів зеленого маркетингу та описових змінних компанії за допомогою методу логістичної регресії. Отримані результати показали рівень маркетингових інструментів інтеграційного комплексу для підтримки зелених конкурентних переваг. Найвищий рівень інтеграції у харчовій промисловості, найнижчий – у виробників будівельних матеріалів. Така система повинна включати п’ять груп маркетингових інструментів. Проведена оцінка дає можливість запропонувати систему маркетингових інструментів для формування та посилення зелених конкурентних переваг компанії.
The article deals with green competitiveness advantages for companies. The green competitive development is considered to be an essential condition to provide a high level of sustainable social and economic development. The authors systematized scientific investigation of the key determinants of the green competitiveness according to the marketing, technological, innovative, communicative, stakeholders, qualitative, level, fiscal and ethic approaches. The primary purpose of the study is to analyse the preconditions for promotion the green competitiveness of enterprises and analyse the influence of the using marketing tools (ensuring the proper quality (environmental) of green goods and services, differentiation of pricing policy, creation of green commercial networks and platforms, promotion of eco-goods and green activity, interaction with the consumers) on a company’s descriptive variables (market segment (sales volumes), green image, efficiency of companies activity, products competitiveness). The object of study is the companies from the food industry, agriculture, machinery-producing industry and production of building materials. The quantitative study employed a sample of 110 companies, for testing each competitive advantage dimension against the established green marketing tools and company descriptive variables using the method of logistic regressions. The obtained results showed the level of integration mix marketing tools for supporting the green competitive advantages. The highest level of integration is in the food industry, the lowest level - in the production of building materials. Provided evaluation gives the opportunity to suggest the system of marketing instruments for forming and strengthening the company’s green competitive advantages.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
964297
Georgia Georgia
1
Germany Germany
-1142858621
Ireland Ireland
291
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
56467169
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
-1195964272
United Kingdom United Kingdom
179079
United States United States
1031177839
Unknown Country Unknown Country
964293

Downloads

Cameroon Cameroon
1
Canada Canada
1
France France
964298
Georgia Georgia
1
Germany Germany
-1142858620
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
-1195964271
Serbia Serbia
1
Ukraine Ukraine
-1249069920
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1249069919
Vietnam Vietnam
3201

Files

File Size Format Downloads
Chyhryn_strategy.pdf 419,49 kB Adobe PDF -541027928

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.