Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89251
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення демонстраційного фізичного експерименту засобами сучасної цифрової електроніки
Authors Кудрявцев, Д.В.
ORCID
Keywords цифрова електроніка
демонстраційний експеримент
процес навчання
засоби навчання
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89251
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Кудрявцев Д. В. Удосконалення демонстраційного фізичного експерименту засобами сучасної цифрової електроніки : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 014 – середня освіта (фізика) / наук. кер. Ю. О. Шкурдода. Суми : СумДУ, 2022. 42 с.
Abstract Актуальність дослідження. Аналізуючи історію розвитку поглядів на організацію навчального процесу з фізики у вітчизняній загальноосвітній школі, виявляється наступна закономірність: зміни уявлень суспільства про результати шкільної освіти завжди зумовлювали появу нових, порівняно з попередніми, організаційних форм навчального процесу, які спочатку, як правило, претендували на власну виключну ефективність. Початкове захоплення такими новаціями, кожне з яких мало особливості, що не були притаманні попередній формі організації навчального процесу, і безперечно, не тільки сприяли досягненню нових цілей в освіті, а дійсно підвищували ефективність навчання, з часом зменшувалося і навіть зникало. У результаті все більший вплив на організацію навчального процесу справляла традиція, основи якої були закладені у 30-ті 40-і роки ХХ ст., звичайно набуваючи деякі нові якості. Однією з причин не лише втрати інтересу щодо цих починань, але і часом невірного тлумачення їх основних положень, можна назвати відсутність обґрунтованих педагогічних досліджень, що приводило до спроб застосування запропонованих методів та прийомів роботи з учнями у неспецифічних ситуаціях, створюючи підґрунтя для недовіри запропонованому. Нинішня ситуація така, що багато шкільних кабінетів фізики майже не мають такого обладнання, через старіння або несправність. Сучасне обладнання для демонстрацій та лабораторій з фізики дорогі, і не всі школи можуть їх придбати, що істотно впливає на якість знань з фізики учнів фізики середніх класів. Аби традиційне початкове захоплення використанням сучасної цифрової техніки (зокрема безсистемне та необґрунтоване) у навчальному процесі не супроводжувалося поспішним зникненням інтересу до них, необхідно виявити їх головні особливості, які визначають педагогічну цінність та відмінність від інших, та з’ясувати місце останніх у загальній системі навчальних занять з фізики.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ)

Views

Ireland Ireland
475
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
219355
United Kingdom United Kingdom
7563
United States United States
78948
Unknown Country Unknown Country
15126

Downloads

Czechia Czechia
2374
France France
2366
Germany Germany
40656
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
948
Romania Romania
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
219356
United States United States
219355
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kudryavtsev_bac_rob.pdf 993,74 kB Adobe PDF 485060

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.