Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88958
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Планування маркетингової діяльності підприємства
Authors Забіяка, В.З.
ORCID
Keywords планування
планирование
planning
адаптація
адаптация
adaptation
маркетинг
marketing
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88958
Publisher Конотопський інститут Сумського державного університету
License Copyright not evaluated
Citation Забіяка В. З. Планування маркетингової діяльності підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. К. Ю. Зубко. Конотоп : Конотопський інститут Сумського державного університету, 2022. 45 с.
Abstract Метою роботи є розробка заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Київський пекарний дім». Об’єкт дослідження - ТОВ «Київський пекарний дім». Предмет дослідження - маркетингова діяльність підприємства ТОВ «Київський пекарний дім». В роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингу та маркетингової діяльності, організацію маркетингової діяльності на підприємстві. Були висвітлені основні поняття маркетингу, предмет, завдання та функції маркетингу. Представлено загальну характеристику ТОВ «Київський пекарний дім» та проаналізована система управління персоналом; оцінена маркетингова діяльність підприємства. Надані рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів.
The purpose of the work is to develop measures to improve marketing activities at the Kyiv Bakery House LLC. The object of the study is "Kyiv Bakery House" LLC. The subject of the research is the marketing activity of the LLC Kyiv Bakery House. Theoretical aspects of marketing and marketing activity, organization of marketing activity at the enterprise are considered in the work. The main concepts of marketing, the subject, tasks and functions of marketing were highlighted. The general characteristics of Kyiv Bakery House LLC are presented and the personnel management system is analyzed; estimated marketing activity of the enterprise. Recommendations on improving the company's marketing activities and calculating the economic efficiency of the proposed measures are provided.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)

Views

Cyprus Cyprus
1
Estonia Estonia
1
Germany Germany
29112544
Ireland Ireland
2243
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
-1780705286
United Kingdom United Kingdom
211465
United States United States
1267154040
Unknown Country Unknown Country
89038514

Downloads

Austria Austria
210377553
Belgium Belgium
1
Canada Canada
574394634
Czechia Czechia
56737980
Estonia Estonia
210377566
Finland Finland
34209
France France
89038502
Georgia Georgia
1128743190
Germany Germany
1128743189
Gibraltar Gibraltar
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
81025
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
574394636
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
331716591
Poland Poland
210377569
Romania Romania
1
Russia Russia
89038501
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-395186476
United Kingdom United Kingdom
331716586
United States United States
-256775625

Files

File Size Format Downloads
Zabiiaka_bac_rob.pdf 450,59 kB Adobe PDF -11157656

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.