Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88891
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Візуальні образи в рекламі: добірка авторських матеріалів
Other Titles Visual images in advertising: a selection of author’s materials
Authors Строй, О.І.
ORCID
Keywords реклама
advertising
візуальні образи
визуальные образы
visual images
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88891
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Строй О. І. Візуальні образи в рекламі: добірка авторських матеріалів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 - журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 30 с.
Abstract У роботі, на основі вивчення специфіки візуальних образів у рекламі, розглядаються особливості створення добірки рекламних матеріалів для трьох товарів: «Duellum» – шоколад із різними начинками; «Limpio» – засоби по догляду за тілом; «Miruku» – рисове молоко. Ключові слова: , , конкурентоспроможність, цільова аудиторія.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Algeria Algeria
1
Canada Canada
1
Ireland Ireland
504
Poland Poland
24232
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
18421
United Kingdom United Kingdom
24230
United States United States
1890
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Algeria Algeria
1
Ireland Ireland
1
Poland Poland
24233
Ukraine Ukraine
69282
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
69282

Files

File Size Format Downloads
Stroi_bac_rob.pdf 1,62 MB Adobe PDF 162800

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.