Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88541
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг у соціальній мережі Instagram на прикладі ресторану "Хлібний"
Authors Крижська, А.В.
ORCID
Keywords маркетинг в інстаграм
маркетинг в инстаграмм
Instagram marketing
маркетинг у соціальних мережах
маркетинг в социальных сетях
marketing in social networks
інтернет маркетинг
интернет маркетинг
internet marketing
маркетинг
marketing
СММ
SMM
СММ для бізнесу
СММ для бизнеса
SMM for business
СММ в інстаграм
СММ в инстаграмм
SMM on Instagram
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88541
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Крижська А. В. Маркетинг у соціальній мережі Instagram на прикладі ресторану "Хлібний" : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. Ю. Чигрин . Суми : Сумський державний університет, 2022. 41 с.
Abstract Актуальність теми: у сучасному світі дуже важко уявити людину, котра б не використовувала гаджети. Завдяки їм компанії та бізнеси мають змогу розширювати свою аудиторію всього лише завдяки соціальним мережам та витрачати значно менший бюджет, ніж раніше. Мета роботи: дослідження маркетингу у соціальній мережі Instagram мережі ресторанів «Хлібний». Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти маркетингу в соціальних мережах; охарактеризувати особливості маркетингу в соціальних мережах; провести дослідження маркетингу компанії в соціальній мережі Instagram; розробити рекомендації щодо поліпшення маркетингової діяльності в соціальниій мережі Instagram. Об’єктом дослідження є мережа ресторанів «Хлібний» в місті Києві. Предметом дослідження є маркетингова діяльність мережі ресторанів у соціальній мережі Instagram. У першому розділі досліджується теоретичні аспекти маркетингову в соціальних мережах та мережі Instagram зокрема, переваги та недоліки просування в Instagram, а також особливості маркетингу в Instagram. У другому розділі досліджується маркетингова діяльність в мережі ресторанів «Хлібний», стратегії розвитку, проводиться аналіз та оцінка маркетингових показників інстаграм-сторінки компанії. У третьому розділі надаються пропозиції щодо створення контенту на інстаграм-сторінки мережі ресторанів «Хлібний».
Relevance of the topic: in today's world it is very difficult to imagine a person who would not use gadgets. Thanks to them, companies and businesses are able to grow to a larger audience only through social networks and spend a much smaller budget than, for example, it was before. Purpose: research of marketing in the social network Instagram of the restaurant chain "Hlebniy". Objectives: to explore the theoretical aspects of marketing in social networks; describe the features of marketing on social networks; conduct research on the company's marketing on the social network Instagram; develop recommendations for improving marketing activities on the social network Instagram. The object of the study is the chain of restaurants " Hlebniy " in Kiev. The subject of the study is the marketing activities of the restaurant on the social network Instagram. The first section explores the theoretical aspects of marketing on social networks and Instagram, in particular, the advantages and disadvantages of promotion on Instagram, as well as features of marketing on Instagram. The second section examines the marketing activities in the chain of restaurants "Hlebniy", development strategies, analysis and evaluation of marketing performance of the company's Instagram page. The third section provides suggestions for creating content on the Instagram pages of the restaurant chain "Hlebniy".
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

France France
1
Germany Germany
163617108
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
6317212
Poland Poland
1402316652
Spain Spain
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1279687592
United Kingdom United Kingdom
17901604
United States United States
-155232496
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Austria Austria
17901613
Bulgaria Bulgaria
342895
China China
17901601
Czechia Czechia
1
Egypt Egypt
1
France France
20582
Germany Germany
282416
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
342874
Netherlands Netherlands
1402316652
Poland Poland
1279687594
Russia Russia
163617111
Ukraine Ukraine
-1580359618
United Kingdom United Kingdom
282419
United States United States
-1580359618
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kryzhska_bac_rob.pdf 2,11 MB Adobe PDF -278023475

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.