Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87740
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості управління якістю надання медичних послуг (на прикладі Комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка» Роменської міської ради)
Authors Боряк, Н.М.
ORCID
Keywords управління якістю
управление качеством
quality management
медичні послуги
медицинские услуги
medical services
стоматологічні послуги
стоматологические услуги
dental services
споживачі
потребители
consumers
Type Masters thesis
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87740
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Боряк Н. М. Особливості управління якістю надання медичних послуг (на прикладі Комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка» Роменської міської ради) : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра : спец. 281 - публічне управління та адміністрування / наук. кер. О. О.Павленко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 46 с.
Abstract Необхідність проведення дослідження управління якістю медичних послуг полягає у виявленні слабких і сильних сторін послуг, що надаються - тобто визначенні, яка саме складова послуги найбільш повно задовольняє споживачів, а яка - потребує модернізації. Це необхідно для підвищення ефективності роботи, що дозволить найбільш повно задовольняти потреби цільових споживачів. В роботі розглядаються питання управління якістю надання медичних послуг на прикладі Комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка» Роменської міської ради, яка надає послуги терапевтичного та ортондонтіческого профілю.
Необходимость проведения исследования управления качеством медицинских услуг заключается в выявлении слабых и сильных сторон предоставляемых услуг - то есть определении, какая именно составляющая услуги наиболее полно удовлетворяет потребителей, а какая - нуждается в модернизации. Это необходимо для повышения эффективности работы, что позволит наиболее полно удовлетворять потребности целевых потребителей. В работе рассматриваются вопросы управления качеством предоставления медицинских услуг на примере Коммунального некоммерческого предприятия «Стоматологическая поликлиника» Роменского городского совета, предоставляющего услуги терапевтического и ортондонтического профиля.
The need to conduct research on quality management of medical services is to identify the strengths and weaknesses of services provided - that is, to determine which component of the service most fully satisfies consumers, and which - needs modernization. This is necessary to increase efficiency, which will best meet the needs of target consumers. The paper considers the issues of quality management of medical services on the example of the Municipal non-profit enterprise "Dental Clinic" of Romensky City Council, which provides therapeutic and orthodontic services.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Germany Germany
1
Greece Greece
551
Ireland Ireland
73881
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
3259630
United Kingdom United Kingdom
875455
United States United States
15497141
Unknown Country Unknown Country
3259636

Downloads

Czechia Czechia
242188
Germany Germany
3259629
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Italy Italy
4352
Lithuania Lithuania
7257
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
22966300
United Kingdom United Kingdom
3259629
United States United States
15497138
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Boryak_mag_rob.pdf 908,17 kB Adobe PDF 45236497

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.