Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87258
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення комплексу маркетингу підприємства меблевої галузі за рахунок впровадження інновацій (на прикладі ТОВ "Familia")
Authors Товстий, В.О.
ORCID
Keywords маркетингова діяльність
меблева промисловість
конкурентноспроможність
маркетингова діяльність
меблева промисловість
конкурентноспроможність
marketing activities
furniture industry
competitiveness
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87258
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Товстий В. О. Удосконалення комплексу маркетингу підприємства меблевої галузі за рахунок впровадження інновацій (на прикладі ТОВ "Familia") : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. А. С. Росохата. Суми : Сумський державний університет, 2021. 65 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у необхідності аналізу особливостей маркетингової діяльності та інновації підприємства-виробника меблів та столярних виробів, пошуку ефективних її шляхів. Мета бакалаврського дослідження: на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, визначити шляхи її удосконалення. Завдання роботи: розкриття теоретичних засад маркетингової діяльності в умовах ринку; аналіз організації маркетингової діяльності компанії компанія «FAMILIA», зокрема, аналіз її господарсько-економічної діяльності, конкурентоспроможності, цільової аудиторії.; Розгляд системи та методів організації комунікаційної та збутової діяльності та аналіз її ефективності. Об’єктом дослідження є процес Удосконалення комплексу маркетингу підприємства меблевої галузі за рахунок впровадження інновацій підприємствавиробника меблів та столярних виробів. Предметом дослідження організація маркетингової діяльності діючого підприємства- виробника меблів та столярних виробів, компанія «FAMILIA». Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко- математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено принципи організації комунікаційної та збутової діяльності та здійснено аналіз її ефективності. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління маркетинговою діяльністю. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією тез доповідей на міжнародних науково-практичних конференціях за темою роботи.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
394
Finland Finland
171
France France
-467275982
Germany Germany
566209144
Greece Greece
1
Ireland Ireland
129528
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
-584600994
United Kingdom United Kingdom
696189086
United States United States
1126372130
Unknown Country Unknown Country
167196668

Downloads

Austria Austria
1
Belgium Belgium
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
69888634
Czechia Czechia
2943690
Denmark Denmark
420971
Finland Finland
1392489
France France
1621545139
Germany Germany
-467275992
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1621545151
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
-467276011
Poland Poland
1621545157
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
744799
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Slovakia Slovakia
696189070
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1504220158
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
-584601007
United States United States
1126372122
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Tovstiy_Masters_thesis.pdf 2,99 MB Adobe PDF -1842280210

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.