Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86858
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування та просування бренду компанії у цифровому середовищі
Other Titles Forming and Promotion of Company's Brand in Digital Era
Authors Демчук, К.С.
ORCID
Keywords просування бренду
продвижение бренда
brand promotion
цифрові технології
цифровые технологии
digital technologies
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86858
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Демчук К. С. Формування та просування бренду компанії у цифровому середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. О.С. Квілінський. Суми : Сумський державний університет, 2021. 79 с.
Abstract Знеособлені рекламні кампанії вже повністю втратили значення, а їх ефективність значно знизилася. Всі ці зміни змушують компанії шукати можливості для збору даних про своїх споживачів та їх шлях до компанії. Все це провокує швидкий розвиток інструментів digital-маркетингу, що у свою чергу, актуалізує їх подальше дослідження з метою визначення оптимального набору їх застосування для промоції бренду компанії. Метою роботи є дослідження впливу цифрового середовища на процес формування та просування бренду компанії. Для досягнення поставленої мети виокремлено наступні завдання: - визначення основних тенденцій розвитку цифрового маркетингу; - проведення дослідження основних чиників, які сприяють чи перешкоджають просуванню бренда в цифровому середовищі; - розроблення системи рекомендацій для формування ефективної стратегії просування бренда за допомогою цифрового маркетингу. Вихідною базою дослідження є: наукові напрацювання як вітчизняних так і зарубіжних учених, що досліджують питання промоції бренду компанії в онлайн-середовищі, які опубліковано у наукових журналах, що індексуються наукометричної базою даних Scopus; та інші. У роботі для досягнення поставленої мети використано наступні інструменти: Scopus Tools Analysis, Canva, анкетування – для визначення рівня лояльності клієнтів у розрізі гендерного фактору та ін.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Austria Austria
1
China China
2550
Estonia Estonia
6710
Finland Finland
48241582
France France
-1367604860
Germany Germany
624920222
Greece Greece
13428
Ireland Ireland
2823148
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Oman Oman
1479
Poland Poland
-2112088024
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
70791248
United Kingdom United Kingdom
1125481360
United States United States
1621679080
Unknown Country Unknown Country
277457

Downloads

Australia Australia
1
Bangladesh Bangladesh
1
Bulgaria Bulgaria
13419
Canada Canada
1
China China
124359075
Croatia Croatia
1060478887
Czechia Czechia
48241579
Denmark Denmark
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
1
France France
70791247
Germany Germany
127037115
Hungary Hungary
1481
India India
1
Ireland Ireland
1993920663
Israel Israel
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Malta Malta
1
Mexico Mexico
1
Moldova Moldova
1621679078
Netherlands Netherlands
1993920663
Norway Norway
1
Poland Poland
-2112088024
Romania Romania
127037117
Russia Russia
1
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Sweden Sweden
1
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
70791249
United Kingdom United Kingdom
124359080
United States United States
14545385
Unknown Country Unknown Country
1060478886

Files

File Size Format Downloads
Demzuk_Masters_thesis.pdf 1,89 MB Adobe PDF 2030599622

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.