Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86810
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення системи візуальних елементів корпоративної ідентичності компанії
Authors Годинець, В.В.
ORCID
Keywords візуальні елементи
визуальные элементы
visual elements
конкурентноспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
візуальна ідентичність
візуальна ідентичність
visual identity
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86810
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Годинець В. В. Удосконалення системи візуальних елементів корпоративної ідентичності компанії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Є. Летуновська. Суми : Сумський державний університет, 2021. 59 с.
Abstract Актуальність теми. На сьогодні Інтернет дає нам доступ до великої кількості інформації, а також багато можливостей для розвитку. Через це конкуренція серед українських компаній зросла і в майбутньому тільки збільшуватиметься та посилюватиметься. Тепер вже не вийде просто винайти і створити продукт, необхідно щоб споживач помітив його серед інших товарів конкурента, самостійно захотів спробувати і залишитися постійним клієнтом. Тому створення візуалього образу організації є важливим завданням розроблення корпоративного стилю, адже це виокремить його між великим різноманіттям інших товарів. Це допоможе клієнтам визначити продукт, який їм подобається в будь-якому місці та серед продуктів будь-якого іншого конкурента. Розроблення корпоративної айдентики у всіх його виявах – створює позитивний імідж компанії, просуваючи її на ринку країни, а це звичайно ж сприяє постійному підвищенню інтереса до продукції та послуг кампанії. Фірмовий стиль є одним з дійових видів маркетингових комунікацій. Це частина «обличчя» компанії, що необхідна для виокремлення підприємства та його продукту серед великої кількості інших. Метою створення системи візуальних елементів є творення корпоративної культури компанії. На сьогоднішній день корпоративна айдентика має такі синоніми як: «брендинг», «система фірмової ідентифікації» та «фірмовий стиль» і зазвичай цей термін пов’язують із графічним дизайном та маркетингом. Питання корпоративної айдентики та принципів розроблення візуальних елементів організації вивчали А.В. Бизюк, М.С. Чвала, Д. Ейрі, Н. Добробабенко та інші. Мета кваліфікаційної роботи – аналіз вже існуючих візуальних елементів корпоративної айдентики таких як: логотип, вивіски та візитки. Розроблення загального корпоративного стилю компанії. Завдання, необхідні для виконання та досягнення мети: 1. Розкрити визначення «корпоративний стиль». 2. Сформулювати структуру й функції «корпоративного стилю». 3. Визначити етапи розроблення цілісної візуальної системи компанії. 4. Дослідити діяльність компанії ТОВ «Айсі.Лінк». 5. Проаналізувати існуючий візуальний образ. 6. Провести SWOT-аналіз та SOAR-аналіз компанії. 7. Охарактерзувати цільову аудиторію. 8. Зробити аналіз конкурентних компаній та порівняти їх з обраним об’єктом дослідження. 9. Удосконалити айдентику організації та оформити у форматі цілісної системи візуальних елементів. Об’єктом дослідження є компанія зі встановлення відеоспостереження, системи контролю управляння доступом (СКУД) та мережевої системи ТОВ «Айсі.Лінк». Предметом дослідження є вже існуючий візуальний образ компанії ТОВ «Айсі.Лінк». Методами дослідження буде емпіричний метод аналізу, який застосовуватиметься на етапі збору та вичення усієї необхідної теоретичної інформації. Порівняльний метод, який застосовуватиметься на етапі оцінки конкурентномпроможності компанї. SWOT-аналіз та SOAR-аналіз, які використовуватимуться для виявлення сильних та слабких сторін, а також можливостей та прагнень, загроз та результатів компанії. А також структурний аналіз який застосовуватиметься для визначення цільової аудиторії.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Finland Finland
78
France France
1
Germany Germany
210552
Greece Greece
181
Ireland Ireland
21581
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
447
Ukraine Ukraine
199385799
United Kingdom United Kingdom
1097392
United States United States
325189418
Unknown Country Unknown Country
3081617

Downloads

Finland Finland
126173
France France
25772593
Germany Germany
199385799
Ireland Ireland
8147454
Israel Israel
182406
Italy Italy
182425
Lithuania Lithuania
199385798
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
126171
Ukraine Ukraine
325189418
United Kingdom United Kingdom
1340
United States United States
121391766

Files

File Size Format Downloads
Godinecz_mag_rob.pdf 3,65 MB Adobe PDF 879891344

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.