Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85915
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мотивація персоналу як фактор підвищення ефективності системи управління (на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ»)
Authors Бикова, К.В.
ORCID
Keywords мотивація
мотивация
motivation
управління
управление
management
система мотивації
система мотивации
motivation system
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85915
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Бикова К. В. Мотивація персоналу як фактор підвищення ефективності системи управління (на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ») : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. К. В. Таранюк. Суми : Сумський державний університет, 2021. 47 с.
Abstract В роботі розглянуто теоретико-методологічні основи мотивації персоналу на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ». Досліджені зміст та сфера застосування поняття «мотивація персоналу». Визначена сутність, завдання, функції та основні принципи мотивації персоналу. Досліджені основні поняття стосовно підвищення ефективності системи мотивації. Проаналізовано та оцінено систему мотивації та стимулів в компанії. Удосконалені методичні основи мотивації персоналу. Запропоновано вдосконалену систему мотивації персоналу в маркетинговій агенції «Трендо-Київ».
В работе рассмотрены теоретико-методологические основы мотивации персонала на примере маркетингового агентства «Трендо-Киев». Исследованы содержание и сфера применения понятия «мотивация персонала». Определена сущность, задачи, функции и основные принципы мотивации персонала. Исследованы основные понятия о повышении эффективности системы мотивации. Проанализирована и оценена система мотивации и стимулов в компании. Усовершенствованные методические основы мотивации персонала. Предложена усовершенствованная система мотивации персонала в маркетинговом агентстве «Трендо-Киев».
The paper considers the theoretical and methodological foundations of staff motivation on the example of the marketing agency "Trendo-Kyiv". The content and scope of the concept of "staff motivation" are studied. The essence, tasks, functions and basic principles of staff motivation are defined. The basic concepts concerning increase of efficiency of system of motivation are investigated. The system of motivation and incentives in the company is analyzed and evaluated. Improved methodological bases of staff motivation. An improved system of staff motivation in the marketing agency "Trendo-Kyiv" is proposed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Belgium Belgium
24053
China China
1
Czechia Czechia
1
France France
376830
Ireland Ireland
127779
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
903398504
United Kingdom United Kingdom
47296865
United States United States
618031297
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Australia Australia
1
Austria Austria
1
Czechia Czechia
1569255347
Denmark Denmark
1569255351
Estonia Estonia
1569255353
Finland Finland
12021
France France
618031286
Germany Germany
1569255336
Ireland Ireland
993
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1569255341
Netherlands Netherlands
903398535
Poland Poland
903398516
Romania Romania
1496
Russia Russia
1094411
Singapore Singapore
15589397
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
903398510
Ukraine Ukraine
1569255346
United Kingdom United Kingdom
903398512
United States United States
1569255338
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Bykova_bac_rob.pdf 479,03 kB Adobe PDF -1946758090

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.