Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85907
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Marketing services mix for healthy territories: Europe – Ukraine features
Authors Rosokhata, Anna Serhiivna  
Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
Ясніковскі, А.М.
Моісеєнко, Д.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6944-1515
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords здорові території
здоровые территории
healthy territories
комплекс маркетингових послуг
комплекс маркетинговых услуг
marketing services mix
імідж територій
имидж территорий
territory image
маркетинг територій
маркетинг территорий
territories marketing
маркетинг здорових територій
маркетинг здоровых территорий
marketing of healthy territories
Type Article
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85907
Publisher Видавничий дім «Гельветика»
License Copyright not evaluated
Citation Rosokhata A., Letunovska N., Jasnikowski A., Moiseienko D. (2020) Marketing services mix for healthy territories: Europe – Ukraine features // Economic space. 2020. № 162(2). С. 13-19.
Abstract Особливістю здорової території є те, що це поняття є комплексним і різностороннім. Воно включає в себе як реалізацію здорової економіки на конкретній територій, так і безпеку про здоров’я громадянина певної території. Стаття присвячена всебічному дослідженню такої категорії як «здорова територія» в умовах формування здорової економіки. Під поняттям здорової економіки розуміється максимально ефективне та оптимальне використання наявних ресурсів із балансуванням очікуваних вигод для всіх учасників економічних процесів на певній території. Реалізація цього підходу можлива з урахуванням та дотриманням цілей сталого розвитку в цілому та реалізацією потенціалу кожної окремої особистості щодо участі у процесах, що формують її оточення та сфери життєдіяльності, сприяють розвитку громад на регіональному рівні та в рамках окремих територій. Для вирішення цього завдання використовуються інструменти комплексу маркетингу, що спрямовані на вирішення завдань з просування та формування іміджу здорових територій та здорових економік. З позиції маркетингу території як складової економіки країни її необхідно розглядати комплексно. Зазвичай, прийнято використовувати до маркетингу території комплекс 4Р, але якщо говорити про здорову територію, то це поняття в більшій мірі є процесом, який постійно видозмінюється в часі та формує імідж. Саме тому у даному випадку для здійснення маркетингу здорових територій та його іміджу доцільно використовувати додаткові елементи комплексу маркетингу, які можуть описати процеси та людський фактор, а також умови, у яких реалізується маркетинг території. Так, у статті відображено розподіл територіального маркетингу на дві основні складові – маркетинг територій і маркетинг на території. З огляду на це, проаналізовані складові класичного 4Р маркетингового міксу з їхньою деталізацією щодо фактичної реалізації у системі маркетингу здорових територій. Стаття представляє пропозицію щодо долучення до класичних 4Р елементів маркетингового комплексу три додаткових, які використовуються в маркетингу послуг. У подальшому пропонується їхня адаптація за змістом та наповненням до вирішення завдань маркетингу здорових територій. Крім того, у статті проаналізовані та наводяться приклади застосування розширених елементів комплексу маркетингу послуг у маркетингу окремих європейських територій (країн, міст), де зазначаються особливості маркетингового просування та позиціонування. І як результат, дослідження зводиться до аналізу обраної території в Україні (Сумський регіон). Для формування маркетингового міксу цієї території проведено SWOT-аналіз та запропоновано кроки щодо ефективного позиціонування Сумського регіону на світовій арені як здорової території з позиції комплексу маркетингу послуг.
Особенностью здоровой территории является то, что это понятие комплексное и разностороннее. Оно включает в себя как реализацию здоровой экономики на конкретной территории, так и безопасность о здоровье гражданина определенной территории. Статья посвящена всестороннему исследованию такой категории как «здоровая территория» в условиях формирования здоровой экономики. Под понятием здоровой экономики понимается максимально эффективное и оптимальное использование имеющихся ресурсов с балансировкой ожидаемых выгод для всех участников экономических процессов на определенной территории. Реализация этого подхода возможна с учетом и соблюдением целей устойчивого развития в целом и реализацией потенциала каждой отдельной личности по участию в процессах, формирующих ее окружение и сферы жизнедеятельности, способствуют развитию общин на региональном уровне и в рамках отдельных территорий. Для решения этой задачи используются инструменты комплекса маркетинга, направленные на решение задач по продвижению и формированию имиджа здоровых территорий и здоровых экономик. С позиции маркетинга территории как составляющей экономики страны ее необходимо рассматривать в комплексе. Обычно принято использовать к маркетингу территории комплекс 4Р, но если говорить о здоровой территории, то это понятие в большей степени является процессом, который постоянно видоизменяется во времени и формирует имидж. Именно поэтому в данном случае для осуществления маркетинга здоровых территорий и его имиджа целесообразно использовать дополнительные элементы маркетингового комплекса, которые могут описать процессы и человеческий фактор, а также условия, в которых реализуется маркетинг территории. Так, в статье отражено распределение территориального маркетинга на две основные составляющие – маркетинг территорий и маркетинг на территории. Учитывая это, проанализированы составляющие классического 4Р маркетингового микса с их детализацией по фактической реализации в системе маркетинга здоровых территорий. Статья представляет предложение о приобщении к классическим 4Р элементам маркетингового комплекса три дополнительных, используемых в маркетинге услуг. В дальнейшем предлагается их адаптация по содержанию и наполнению к решению задач маркетинга здоровых территорий. Кроме того, в статье проанализированы и приводятся примеры применения расширенных элементов комплекса маркетинга услуг по маркетингу отдельных европейских территорий (стран, городов), где указываются особенности маркетингового продвижения и позиционирования. И как результат, исследование сводится к анализу выбранной территории в Украине (Сумской регион). Для формирования маркетингового микса этой территории проведен SWOT-анализ и предложены шаги по эффективному позиционированию Сумского региона на мировой арене как здоровой территории с позиции комплекса маркетинга услуг.
The peculiarity of healthy territories is that this concept is complex and multifaceted. It includes implementing a healthy economy in some territory and security of public health in a particular territory. Therefore, from the standpoint of the territories' marketing as a component of the country's economy, it should be considered comprehensively. Usually, it is customary to use the 4P complex for territory marketing, but when we research a healthy territory, this concept is continually changing over time and shaping its image. In this case, for the implementation of healthy territories marketing and its image, it is advisable to use additional elements of the marketing mix, which can describe the processes and the human factor and the conditions of the territory marketing.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Azerbaijan Azerbaijan
1
Canada Canada
1
China China
7118
Czechia Czechia
175120
France France
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Indonesia Indonesia
2096797138
Iran Iran
1
Iraq Iraq
952854146
Ireland Ireland
1515499718
Israel Israel
1
Italy Italy
131904376
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
952854142
Morocco Morocco
1
Philippines Philippines
2107621635
Poland Poland
524205241
Romania Romania
509
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
1
Taiwan Taiwan
167302
Thailand Thailand
151276
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-724657968
United Kingdom United Kingdom
188628
United States United States
-724657969
Unknown Country Unknown Country
2107621634
Vietnam Vietnam
2107621632
Zimbabwe Zimbabwe
1

Downloads

Brazil Brazil
1
Czechia Czechia
93391
Germany Germany
98565
India India
1137416
Indonesia Indonesia
-926383282
Iran Iran
1
Iraq Iraq
11667841
Israel Israel
1
Italy Italy
7114
Lithuania Lithuania
531769
Pakistan Pakistan
1
Philippines Philippines
1
Poland Poland
524205242
Romania Romania
328054808
South Africa South Africa
1
South Korea South Korea
1
Switzerland Switzerland
1515499722
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
-1836548195
United Kingdom United Kingdom
214436
United States United States
-724657969
Unknown Country Unknown Country
1
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Rosokhata_healthy territories.pdf 752,66 kB Adobe PDF -1106079132

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.