Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85223
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мотивація персоналу як фактор підвищення ефективності системи управління (на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ»)
Authors Бикова, К.В.
ORCID
Keywords мотивація
мотивация
motivation
матеріальна мотивація
материальная мотивация
material motivation
система мотивації
система мотивации
motivation system
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85223
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Бикова К. В. Мотивація персоналу як фактор підвищення ефективності системи управління (на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ») : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Н. В. Овчарова. Суми : Сумський державний університет, 2021. 47 с.
Abstract В роботі розглянуто теоретико-методологічні основи мотивації персоналу на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ». Досліджені зміст та сфера застосування поняття «мотивація персоналу». Визначена сутність, завдання, функції та основні принципи мотивації персоналу. Досліджені основні поняття стосовно підвищення ефективності системи мотивації. Проаналізовано та оцінено систему мотивації та стимулів в компанії. Удосконалені методичні основи мотивації персоналу. Запропоновано вдосконалену систему мотивації персоналу в маркетинговій агенції «Трендо-Київ».
В работе рассмотрены теоретико-методологические основы мотивации персонала на примере маркетингового агентства «Трендо-Киев». Исследованы содержание и сфера применения понятия «мотивация персонала». Определена сущность, задачи, функции и основные принципы мотивации персонала. Исследованы основные понятия о повышении эффективности системы мотивации. Проанализирована и оценена система мотивации и стимулов в компании. Усовершенствованные методические основы мотивации персонала. Предложена усовершенствованная система мотивации персонала в маркетинговом агентстве «Трендо-Киев».
The paper considers the theoretical and methodological foundations of staff motivation on the example of the marketing agency "Trendo-Kyiv". The content and scope of the concept of "staff motivation" are studied. The essence, tasks, functions and basic principles of staff motivation are defined. The basic concepts concerning increase of efficiency of system of motivation are investigated. The system of motivation and incentives in the company is analyzed and evaluated. Improved methodological bases of staff motivation. An improved system of staff motivation in the marketing agency "Trendo-Kyiv" is proposed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
120
France France
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
6731
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
1640503
United Kingdom United Kingdom
200376
United States United States
2736450
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Austria Austria
1
Belgium Belgium
136924
Canada Canada
544557
Cyprus Cyprus
1
Czechia Czechia
73514
Finland Finland
10101
France France
1640499
Germany Germany
888709
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
136928
Poland Poland
1640489
Romania Romania
1
Russia Russia
1640489
Ukraine Ukraine
4584188
United Kingdom United Kingdom
200347
United States United States
4584186

Files

File Size Format Downloads
Bykova_bac_rob.pdf 478,78 kB Adobe PDF 16080937

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.