Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85113
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг спортивних послуг для позиціонування розвитку здорового регіону (на прикладі м. Суми)
Authors Моісеєнко, Д.В.
ORCID
Keywords територіальний маркетинг
территориальный маркетинг
territorial marketing
здоровий регіон
здоровый регион
healthy region
аналіз
анализ
analysis
маркетинг спортивних послуг
маркетинг спортивных услуг
marketing of sports services
комплекс 4р та 7р
complex 4р and 7р
позиціонування регіону
позиционирование региона
positioning of the region
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85113
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Моісеєнко Д. В. Маркетинг спортивних послуг для позиціонування розвитку здорового регіону (на прикладі м. Суми) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. А. С. Росохата. Суми: Сумський державний університет, 2021. 39 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у маркетингової діяльності в системі фізичного виховання, яка пов’язана з вирішенням класичних питань і мають характеристики, які зумовлені специфічними властивостями культури і спорту як сфери соціальної діяльності. Метою бакалаврського дослідження є виявити потреби, бажання та залежності потенційних та реальних споживачів, які мають інтерес займатись фізичною культурою і спортом у здоровому регіоні. Завдання роботи: охарактеризувати специфіку спортивного маркетингу; дослідити маркетингові спортивні послуги м. Суми; визначити ринкові можливості та загрози розвитку здорового регіону; розглянути маркетингову діяльність спортивних клубів м. Суми та м. Київ; проведення конкурентного аналізу даних спортивних комплексів. А також, запропонувати шляхи розвитку здорового регіону через маркетинг спорту. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність здорового регіону м. Суми і спортивних закладів зокрема.. Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади маркетингового управління спортивних комплексів. Методи дослідження – метод аналізу та синтезу, а також порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності спортивних комплексів м. Суми та здорового регіону зокрема.. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо позиціонування розвитку здорового регіону через маркетинг спорту. У першому розділі розглянуто концептуальні основи комплексу маркетингу послуг здорового регіону, проведений огляд наукових підходів до позиціонування регіону з позиції маркетингу послуг, зіставлений порівняльний аналіз основних понять в контексті маркетингу для територій та регіонів , визначені особливості управління комплексу 4Р та 7Р для промоції регіону. У другому розділі досліджено особливості маркетингу спортивних послуг для розвитку здорового регіону, виявлено сутність та процес здійснення маркетингу спорту, розроблено комплекс маркетингових заходів 7Р для спортивних послуг. У третьому розділі виконано практичну роботу, а саме дослідження ринкових можливостей та загроз розвитку здорового регіону м. Суми, проведений порівняльний аналіз спортивних закладів (конкурентів) м. Суми і м. Київ і запропоновані рекомендації щодо позиціонування розвитку здорового регіону через маркетинг спорту.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Denmark Denmark
1
Germany Germany
1019260047
Ireland Ireland
112069
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
22409
Ukraine Ukraine
1562476787
United Kingdom United Kingdom
34697070
United States United States
-1816503842
Unknown Country Unknown Country
131391615

Downloads

Austria Austria
1
Belgium Belgium
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
67237
Denmark Denmark
1
Estonia Estonia
22401
Finland Finland
1143111
France France
-1576895677
Germany Germany
-269496551
Italy Italy
34697076
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
121915902
Norway Norway
1
Philippines Philippines
1
Poland Poland
-269496557
Romania Romania
1
Russia Russia
1562476792
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
582758
Turkey Turkey
322359991
Ukraine Ukraine
1562476793
United Kingdom United Kingdom
-269496557
United States United States
1562476790

Files

File Size Format Downloads
Moiseienko_bac_rob.pdf 976,39 kB Adobe PDF -1512133775

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.