Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84629
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психологічні особливості етнічної ідентичності у студентів із різним рівнем етнічної толерантності
Authors Тарасюк, Д.І.
ORCID
Keywords етнічна ідентичність
этническая идентичность
ethnic identity
когнітивно – поведінкова терапія
когнитивно-поведенческая терапия
cognitive-behavioral therapy
соціально-психологічний тренінг
социально-психологический тренинг
socio-psychological training
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84629
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Тарасюк, Д.І. Психологічні особливості етнічної ідентичності у студентів із різним рівнем етнічної толерантності [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / Д.І. Тарасюк; наук. керівник Г.Є. Улунова. - Суми: СумДУ, 2021. - 91 с.
Abstract Бакалаврська робота присвячена вивченню актуальної проблеми особливостей етнічної ідентичності у студентів із різним рівнем етнічної толерантності та розвитку компонентів етнічної ідентичності у студентів. Було проаналізовано проблему самоідентичності з погляду вітчизняних та зарубіжних дослідників. Визначено поняття етнічної ідентичності та етнічної толерантності, визначено структурні компоненти етнічної ідентичності, а також особливості прояву етнічної толерантності та міжкультурної взаємодії студентів Обрано методики для дослідження структурних компонентів етнічної ідентичності (афективний, когнітивний компоненти, загальна вираженість, домінуючі типи етнічної ідентичності) та дослідження рівнів етнічної толерантності. Обґрунтовано та здійснено їх дослідження, яке засвідчило, що компоненти етнічної ідентичності вимагають цілеспрямованого розвитку. Проаналізовано методи розвитку етнічної ідентичності та етнічної толерантності. Обгрунтовано використання соціально-психологічного тренінгу для розвитку компонентів етнічної ідентичності у студентів закладів вищої освіти. Визначено найбільш ефективні психологічні напрямки для розвитку етнічної ідентичності. Пояснено використання когнітивно-поведінкової та арт-терапії для розвитку компонентів етнічної ідентичності студентів закладів вищої освіти Розроблено програму розвитку компонентів етнічної ідентичності студентів закладів вищої освіти методами когнітивно-поведінкової та арт-терапії. Проведено часткову апробацію цієї програми розвитку, описано особливості її проведення у онлайн-режимі, проаналізовано етапи її проведення.
Бакалаврская работа посвящена изучению актуальной проблемы особенностей этнической идентичности у студентов с разным уровнем этнической толерантности и развития компонентов этнической идентичности у студентов. Были проанализированы проблему самоидентичности с точки зрения отечественных и зарубежных исследователей. Определено понятие этнической идентичности и этнической толерантности, определены структурные компоненты этнической идентичности, а также особенности проявления этнической толерантности и межкультурного взаимодействия студентов.
The bachelor's thesis is devoted to the study of the topical peculiarities of ethnic identity in different ethnic tolerance level students and the development of ethnic identity components in students. The problem of self-identity was analyzed from the point of view of domestic and foreign researchers. The concepts of ethnic identity and ethnic tolerance are defined, the structural components of ethnic identity are determined, as well as the peculiarities of the ethnic tolerance manifestation and intercultural interaction of students. Methods for studying the structural elements of ethnic identity (affective, cognitive components, general expression, and dominant types of ethnic identity) and the study of ethnic tolerance levels are selected. Their research was substantiated and carried out, which showed that the components of ethnic identity require purposeful development. Methods of ethnic identity and ethnic tolerance development are analyzed. The use of social-psychological training for the development of ethnic identity components in students of higher education institutions is substantiated. The most effective psychological directions for the development of ethnic identity are identified. The use of cognitive-behavioral therapy and art therapy for the development of ethnic identity components of higher education institutions’ students is explained. A program for the development of ethnic identity components of higher education institutions’ students by methods of cognitive-behavioral and art therapy has been developed. A partial approbation of this development program was carried out, the peculiarities of its implementation in the online mode were described, and the stages of its implementation were analyzed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
1
Finland Finland
662
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
77869
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
153570964
United Kingdom United Kingdom
4349591
United States United States
92126872

Downloads

China China
1
Finland Finland
1423680
France France
77862
Germany Germany
250125968
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
77867
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
38434
Russia Russia
1423681
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
250125967
United Kingdom United Kingdom
1423684
United States United States
153570969

Files

File Size Format Downloads
Tarasyuk_bac_rob.pdf 569,24 kB Adobe PDF 658288118

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.