Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84374
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Система управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів у комерційному банку
Authors Ішова, А. О.
ORCID
Keywords дистанційне банківське обслуговування
дистанционное банковское обслуживание
remote banking service
ризики
риски
risks
управління
управление
management
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84374
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ішова А.О. Система управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів у комерційному банку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 072 - фінанси, банківська справа та страхування / наук. кер. О. В. Циганенко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 45 с.
Abstract У роботі розкрито теоретичні основи системи управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів в комерційному банку. Проведено оцінку системи дистанційного обслуговування АТ КБ «ПриватБанк» та системаи управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів аналізованого банку. Запропоновано напрями вдосконалення системи управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів.
В работе раскрыты теоретические основы системы управления рисками дистанционного обслуживания клиентов в коммерческом банке. Проведена оценка системы дистанционного обслуживания АО КБ «ПриватБанк» и система и управление рисками дистанционного обслуживания клиентов анализируемого банка. Предложены направления совершенствования системы управления рисками дистанционного обслуживания клиентов.
The paper reveals the theoretical foundations of the risk management system for remote customer service in a commercial bank. The evaluation of the remote service system of JSC CB "PrivatBank" and the risk management system of remote service of the clients of the analyzed bank was carried out. The directions of improvement of the risk management system of remote customer service are offered.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)

Views

China China
285
France France
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
57567
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
4479338
United Kingdom United Kingdom
503159
United States United States
5543522

Downloads

Belarus Belarus
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
162354
Finland Finland
102083
France France
222602
Germany Germany
503154
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
41843
Norway Norway
1
Poland Poland
503172
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Spain Spain
10362
Ukraine Ukraine
4479339
United Kingdom United Kingdom
503160
United States United States
3415154
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Ishova_risks_of_remote_maintenance.pdf 1,29 MB Adobe PDF 9943231

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.