Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83969
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стейкхолдерський підхід в управлінні вищою освітою в контексті працевлаштування: аналіз літератури
Authors Barvinok, Veronika Yuriivna  
Barvinok, Veronika
Vorontsova, Anna Serhiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-2352-3272
http://orcid.org/0000-0003-0603-3869
Keywords стейкхолдерський підхід
стейкхолдерских подход
stakeholder approach
стейкхолдер
стейкхолдер
stakeholder
якість вищої освіти
качество высшего образования
quality of higher education
Type Conference Papers
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83969
Publisher Університет ДФС України
License Copyright not evaluated
Citation Барвінок В. Ю., Воронцова А. С. Стейкхолдерський підхід в управлінні вищою освітою в контексті працевлаштування: аналіз літератури // Актуальні проблеми менеджменту, фінансів та публічного управління в сучасних глобалізаційних процесах : матеріали VIIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. м. Ірпінь, 18 березня 2021 р. Ірпінь : Університет ДФС України, 2021. С. 274-277.
Abstract У роботі розглядаються проблема якості вищої освіти та необхідність переосмислення в її управлінні. Базуючись на тому, що ключовою одиницею системи вищої освіти є учасники, доцільно розглядати дану систему з точки зору стейкхолдерського підходу. Саме тому, автори проаналізували основні дефініції "стейкхолдер" у системі вищої освіти, тим самим підтвердивши доцільність його використання у даній сфері.
В работе рассматриваются проблема качества высшего образования и необходимость переосмысления в ее управлении. Основываясь на том, что ключевой единицей системы высшего образования являются участники, целесообразно рассматривать данную систему с точки зрения стейкхолдерского подхода. Именно поэтому, авторы проанализировали основные дефиниции "стейкхолдер" в системе высшего образования, тем самым подтвердив целесообразность его использования в данной сфере.
The paper deals with the problem of the quality of higher education and the need for rethinking in its management. Based on the fact that the key units of the higher education system are the participants, it is advisable to consider this system from the point of view of the stakeholder approach. That is why, the authors analysed the main definitions of "stakeholder" in the higher education system, thereby confirming the appropriateness of its use in this area.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Canada Canada
2358331
China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
593
Ireland Ireland
7621
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
2358335
United Kingdom United Kingdom
260210
United States United States
1309268
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Canada Canada
2358332
France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Israel Israel
38699
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
38700
Norway Norway
1
Russia Russia
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
1309267
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2358333

Files

File Size Format Downloads
Barvinok_stakeholder approach.pdf 605,49 kB Adobe PDF 6103339

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.